Honda CB 350 Noir

Ta rzadka 4 cylindrowa 350-tka trafiła do nas z Holandii. Projektowana równolegle z jej większym bratem Hondą CB 550 - obydwa motocykle miały być na wskroś klasyczne i eleganckie.

Po oględzinach 350-tki, konieczny był kompleksowy remont silnika i wymiana wszystkich części eksploatacyjnych. Postanowiliśmy również od zera wyspawać nowe kolektory, które w połączeniu z oryginalnymi wydechami stworzyły idealny duet charakternego, lecz nie ordynarnego brzmienia.

Żadne wystające kable nie wchodziły w rachubę, więc większość elektryki ukryta została pod bakiem i siedzeniem. W ręcznie robionym zadupku znalazło się miejsce na sportowy akumulator Shorai, jak również dyskretny slot, w którym znajdują się zespolone, tylne światła i kierunkowskazy.

Rama i koła po wypiaskowaniu zostały pokryte grafitową farbą proszkową, opatentowaną przez DeutcheBahn. Jako jedyny kontakt motocykla z asfaltem wybraliśmy opony Firestone Champion. Do kierowania tym bajecznym motocyklem postanowiliśmy użyć regulowanej kierownicy Tomaselli, z ręcznie wykonanymi manetkami, z oryginalnej skóry z Mercedes 300SL Guldwing. Tą samą skórą wykorzystaliśmy do tapicerowania siedzenia. 

Miejscem dla naszego logotypu jest ręcznie wykonany i polerowany filtr powietrza ze stali nierdzewnej, jak również zamontowany przy nim jesionowy sześcian z logotypem UNIKAT Motorworks. Po wszystkich zabiegach udało nam się odchudzić 350-tkę o 21kg. Śmiało możemy rzec, że to jeden z najbardziej seksownych cafe racerów, jaki zbudowaliśmy.

ProducentHonda
Pojemność350
Rocznik1975