Jak pracujemy?

Działamy tak jak oczekują tego od nas Klienci. Jesteśmy elastyczni, możemy przerabiać motocykle które już posiadacie lub polować na zabytkową bazę na rynku wtórnym całej Europy.
Wspomagamy Was w doborze odpowiedniej bazy do zamierzonego projektu. Jesteśmy w stanie zaproponować odpowiednie modele motocykli, wskazać ich wady i zalety aby wyjść naprzeciw potrzebom i założonemu budżetowi. Przedstawiamy zależności przy customie motocykli zabytkowych, współczesnych i fabrycznie nowych. Na zlecenie klienta możemy pomóc w kupnie, sprawdzeniu i transporcie motocykla.

Przebudowa motocykla jest bardzo złożonym i czasochłonnym procesem, w niektórych przypadkach mamy wręcz do czynienia z konstruowaniem nowego pojazdu. Dlatego też w naszej pracowni staramy się podzielić projekty na dwie kategorie:

  • Kompleksowa przebudowa motocykla

  • Face-lifting

Kompleksowa przebudowa motocykla

W przypadku kompleksowej przebudowy motocykla mamy do czynienia z personalizacją dzięki, której motocykl przestaje przypominać oryginał. Modyfikacji podlega rama, zawieszenie, całkowicie zmienione jest oświetlenie i jego umiejscowienie oraz „karoseria” motocykla – czyli błotniki, bak i owiewki. Wykonujemy od podstaw i formujemy na nowo siedzenia, a w niektórych przypadkach zmieniamy średnicę i szerokość kół. Projekty tego typu trwają powyżej 4 miesięcy i są zdecydowanie bardziej kosztochłonne

Face-lifting

W tego typu personalizacjach pieczołowicie dobieramy oryginalne lakierowanie, dbamy o detale, ekskluzywne dodatki oraz niepowtarzalne brzmienie, dzięki którym motocykl staję się bardziej szlachetny i UNIKAT-owy. Takie projekty zazwyczaj trwają od paru tygodni do 2-3 miesięcy.

Zazwyczaj klienci mają wstępne wyobrażenie motocykla, a po konsultacjach z nami i na podstawie dotychczasowego portfolio są w stanie zobaczyć oczami wyobraźni gotowy projekt. Osoby chcące zminimalizować ryzyko i niepewność śmiało mogą skorzystać z opcji wizualizacji.

Etapy

Kiedy ostatecznie dokonamy wyboru odpowiedniej bazy pod przebudowę, zaczynamy działać krok po kroku, według poniższego schematu:

01

Wizualizacja

W tym miejscu staramy się poznać naszego klienta, jego gust, upodobania, hobby i preferencje – tak aby stworzyć pojazd szyty na miarę. We współpracy z naszymi projektantami tworzymy realistyczny obraz wymarzonego motocykla. W pierwszej kolejności powstaje kilka różnorodnych wersji, z których klient wybiera tę, którą chce dopieszczać/rozwijać.

02

Budżetowanie

Po zaakceptowaniu finalnej wersji wizualizacji, przystępujemy do szczegółowego rozpisania wszystkich prac i części niezbędnych do osiągnięcia zamierzonego celu.

03

Podpisanie umowy

W celu zabezpieczenia i zapewnienia interesów obu stron zaqwieramy prostą umowę, w której informujemy o czasie realizacji projektu, ustalamy wartość modyfikacji, harmonogram płatności oraz dodatkowo uwzględniamy wizualizację oraz budżet jako załączniki pod umowę.

Jesteśmy bardzo elastyczni we współpracy z naszymi klientami, dlatego w porozumieniu z nimi ustalamy dogodny terminarz płatności, nie mniej jednak oczekujemy przy podpisaniu umowy wpłaty 60% wartości umowy. Pozostała część płatności jest ustalana indywidualnie, przy czym ostatnia rata jest wpłacana nie później niż przy odbiorze motocykla.

04

Realizacja projektu

W zależności od właściciela na bieżąco informujemy i podsyłamy zdjęcia postępów prac lub budujemy napięcie i szykujemy UNIKAT-ową niespodziankę.

05

Dzień premiery

Dla wielu osób jest to dzień wyjątkowy i bardzo osobisty, dlatego jeżeli jest to tylko możliwe staramy się zrobić oficjalne odsłonięcie motocykla w naszym warsztacie, opowiedzieć o wszelkich rozwiązaniach jakie zastosowaliśmy oraz opisać krok po kroku jakie modyfikacje przeszedł motocykl. Jeśli klienci sobie tego życzą mogą zaprosić na premierę swoich gości, a my zaprzyjaźniona prasę.

© 2022 Unikat. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja strony: Proformat