Cafe Racers

HD Sportster 1/1

Masywny a jednocześnie zwinny Sporciak z charakterem, w którym ulepszyliśmy:
– wydech z elektroniczną przepustnicą (3 tryby głośności)
– craftowo wykonane mocowanie boczne tablicy
– Wykonane przez Unikat mocowanie tylnych świateł
– sekwencyjne LEDowe oświetlenie typu 3w1 w kształcie skrzydełek
– instalacja kierunkowskazów i lusterek Motogadget w końcówce kierownicy
– customowa mała owiewka reflektora
– customowy mały błotnik przedni
– ręcznie wykonana tapicerka i skórzane manetki
– nawiercone osłony boczne chłodnicy i innych części
oraz wszystkie elementy karoserii pomalowane na czarno z karbonowymi wzorami lub wzorami 1/1
Posłuchaj jak brzmi:
https://www.youtube.com/watch?v=JqzBED4R2l4

Purest Cafe 1200 for SALE

Motocykl ten został zbudowany z potrzeby serca i pasji.

Dla tego jako jeden z niewielu jest na sprzedaż – 99% realizujemy na indywidualne zamówienia.

Dlatego teraz ta bezprecedensowa i bezkompromisowa maszyna może być Twoja!

Purest Cafe to projekt stworzony na bazie Triumpha Bobbera 1200 Black.

Zakres modyfikacji obejmuje m.in:

– zmienione średnice kół na 18” – obręcze Takasago Excel oraz system bezdętkowy

– nowa subrama siedziska wraz ze skórzaną kanapą

– likwidacja air-boxa

– stożkowe filtry K&N

– schowana elektryka

– tylne kierunkowskazy Hihsider 3w1 wraz ze stopem i pozycją

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej z podświetleniem mini diodą LED

– UNIKAT-owe samodzielnie wykonane rear sety kierowcy przesunięte do tyłu

– UNIKAT-owe końcówki wydechów

– przednie kierunkowskazy Motogadget w końcówkach kierownicy

– minimalistyczny błotnik z przodu z logo 1/1

– obniżone zegary

– obniżona przednia lampa

– detale lakierowane na czarno

– czarny łańcuch napędu DID

– frezowany i anodowany na czarno korek wlewu paliwa

– skórzane manetki z czerwoną nicią

– sportowe dźwignie hamulca I sprzęgła Womet-Tech

– frezowane logo 1/1 na osłonach wtrysków

Więcej informacji o tym już znanym na świecie projekcie znajdziesz:

https://www.bikeexif.com/custom-triumph-bobber

Więcej informacji chętnie udzielimy telefonicznie.

Yamaha XJR1300 Anniversary

Triumph Thruxton Gray

Triumph Speed Triple

Triumph Speed Triple

Triumph Bonneville T111

Pomysł polegał na stworzeniu motocykla o wyglądzie vintage, opartego na niezawodnej i łatwej w prowadzeniu bazie. Dla niektórych motocyklistów klasyczny Cafe Cacer z ABS i kontrolą trakcji jest spełnieniem marzeń.

Dzięki ścisłej współpracy z firmą Triumph Polska zachowujemy 2 letnią gwarancję.

Mimo wtrysku silnik brzmi jak oldskulowy sportowy Twin – nasze umiejętności w projektowaniu i budowie tłumików są nie do przecenienia. Uważam, że ogromną część frajdy pochodzi właśnie od zmysłu słuchu,

 Mnóstwo ręcznie polerowanych elementów i ręcznie robiona tapicerka, malowanie, szprychy, 18 „felgi i wiele innych detali sprawia, że ​​T111 to „jeżdżące dzieło sztuki”.

Dajemy również szansę klientom, aby dodali coś od siebie – możecie skomponować z nami niepowtarzalny lakier, kolory tapicerki a nawet kolory i kształt szwów.

Otwarci jesteśmy także na Wasze preferencje co do kół czy wysokości kierownicy.

Nowy T100 wydaje się idealnym wyborem dla większości kolekcjonerów, a tym którzy lubią większą moc możemy budować również na bazie T120.

Limitujemy tę serię do 11 maszyn!

Triumph Thruxton Vintage

Triumph Thruxton Vintage to hołd oddany klasycznej motoryzacji.

Jednocześnie wykorzystujemy cały dorobek nowoczesnej techniki.

Efektem jest ponadczasowa, bezprecedensowa, niezawodna, bezpieczna i cholernie szybka maszyna.

Szczęśliwy właściciel uważa ją za ideał.

Zobaczcie jak wyglądał proces powstawania na poniższym video:

Triumph Thruxton RS TAG

TAG to inaczej autograf streetart’owca – musi być niepowtarzalny i dynamiczny!

Tę maszynę trudno zaszufladkować i wiem na pewno, że nie istnieje motocykl choćby doń podobny. Ekskluzywna I sportowa baza jaką jest najnowszy Thruxton RS połączona z zielonymi napisami niczym graffiti z zaciekami daje niespotykaną mieszankę. Dodaj do tego zielone nyple szprych I spoiler a mieszanka będzie wybuchowa.

Niezmiernie ucieszyłem się na wiadomość, że będzie pracować nad motocyklem dla “głowy polskiej Triumphowej rodziny”. Mikołaj jest jednym z najbardzej doświadczonych motocyklistów i biznesmanów w branży więc wiedział czego chce. Na pewno każdy detal i podzespół miał być najwyższej jakości! Pozycja miała być nie zbyt leżąca, zawieszenie obniżone, wydech – charakterny ale nie za głośny. Jeśli chodzi o estetykę Mikołaj miał dwie wytyczne – maksymalnie soczysta zieleń i napis “Triumph” niczym graffiti w nowojorskim metrze.

Mogliśmy przy tym projekcie zastosować także niesamowite koła Kineo, których wyjątkowa konstrukcja jest bezdentkowa i super lekka. Ponad to też bardzo efektowna ze względu na nyple i piasty w wybranym kolorze – oczywiście wsciekłym zielonym. Za tym poszła także zmiana opon na deszczowe Supermoto od Hydenau’a, które świetnie sprawują się w każdych warunkach. Zmniejszona do minimum masa rotująca sprawia, że ten sprzęt prowadzi się jeszcze lepiej – jak baletnica na sterydach .

Łatwo jest powiedzieć „przemalujemy wtryski, kolektory, zawieszenie, wahacz i wszystkie inne srebrne elementy”.  Jednak współczesne motocykle są tak gęsto napakowane elektroniką, abeesami, itp, że często dostęp do pewnych elementów przypomina układanie kostki rubika. Np aby ściągnąć cały wydech, w RSach trzeba rozebrać dolną kołyskę ramy itp. Piaskowanie elementów, zabezpieczanie przed malowaniem przylgni to kolejne godziny i dni. Koncerny nie malują tych elementów na czarno ponieważ na tym kolorze widać każdą niedoskonałość. Nie raz I nie dwa razy odsyłaliśmy podzespoły do ponownego piaskowanie I malowania. Details make the difference!

Nasze tłumiki wyglądają jak przycięte podwójne rury – nic bardziej mylnego. Aby osiągnąć ten efekt trzeba m.in zmienić geometrie kolektorów aby spaliny nie opalały wahacza a rzeźbę nad dwuścienną konstrukcją końcówki trudno mi opisać.

Aftermarketowy LEDowy reflector przedni nie mieści w sobie już kostek I reszty elektryki, więc zmuszeni byliśmy przerabiać wiązkę taka by ukryć je pod zbiornikiem. Lampa zamocowana jest na uchwycie naszej konstrukcji I specjalnie toczonych pod ten project “szklankach” aby na lagach nie widniały pierścienie. Sportowe clip-ony wymagały frezowania górnej półki aby wszystko elegancko się licowało. Rozebranie przednich amortyzatorów celem anodowania na czarno to też kilka ładnych roboczogodzin. Ledowe Kierunkowskazy i lusterka z polerowanej stali w końcówkach kierownicy to kolejne smaczki na kierownicy. Naszym znakiem rozpoznawczym stały się ręcznie plecione skórzane z nićmi w kolorze tapicerki. I oczyście z zieloną nicią!

Tył motocykla przysporzył nam najwięcej kłopotów. Klientowi spodobał się nasz pomysł ze spoilerem ale od wizualizacji do realizacji jest długa I wyboista droga. Okazało się że w tym modelu konstruktorzy umieścili komputer sterujący maszyną na samym końcu ramy – tuż pod siedzeniem pasażera. Połączenie estetyki, funkcjonalności I bezpieczeństwa zajęło nam trochę czau ale ostateczny efekt jest bezkompromisowy. Przebudowa ogona ramy , redukcja stelażu podnóżków pasażera zmusiła nas do ściągnięcia całej ramy, piaskowania jej I malowania proszkowego. Zastanawialiśmy się czy też powinna być zielona?

Zielona bestia Mikołaja wyposażona jest ustawione pod masę jeźdźca tuningowe zawieszenie Bitubo.

Zadbaliśmy także o wymianę plastikowego zbiorniczka płynu hamulcowego na estetyczny aluminiowy od Rizomy.

Świetnym akcentem (naszej rodzimej produkcji) są jakościowe dźwignie firmy Womettech, które także mogliśmy personalizować.

Jestem szczególnie dumny z dizajnerskiego uchwytu tablicy rejestracyjnej (z mini diodą podświetlającą) naszego własnego projektu – niebawem do nabycia w naszym sklepie on-line.

Triumph Thruxton RSReder

“Triumph has always taken care to achieve a high-quality finish and use premium components,” says Grzegorz. “This is also the case with the new Thruxton RS. But at the same time, large factories have to optimize production, which results in some compromises when it comes to design.” Aesthetically the Unikat team agreed the use of silver on the RS detracted from its exclusive feel. So pulling back on the amount seen on each bike would be the first styling challenge. Next was replacing the ungainly plastic turn signals. And thirdly finding an alternative to the oversized tail lamp.”

Whole story at:

Power of Three – Unikat Thruxton RS

or watch the movie:

Triumph Thruxton Golden

“Each owner had their own idea of ​​the perfect Thruxton RS and each had their own list of preferences. One wanted his bike to look aggressive; ‘The motorcycle must be matte black with red accents.’ Another focused on sporty elegance – ‘glossy metallic deep black combined with golden elements!’ and both opted for amazing tubeless and super light Kineo wheels. The ability to stipulate the spoke nipple and hub colours also allowed for additional personalisation. Hidenau Supermoto K73 tires add all-round performance improvements and the whole set up results in a significant reduction in rotating mass.”

Read the whole story at:

Power of Three – Unikat Thruxton RS

Or watch the movie:

Moto Guzzi Life Map

Moto Guzzi Life Map

Moto Guzzi V7 Diamond

Moto Guzzi V7 Diamond

Kawasaki W650 Jo_One

Kawasaki W650 Jo_One

Honda CBX750

Honda CBX750

Honda CB550 Sport Leicht

Honda CB550 Sport Leicht

Honda CB550 Patina

Honda CB550 Patina

Ducati 750SS 1974

Ducati 750SS 1974

BMW x Porsche = UNIKAT

Nutmeg Brown Metalic to kultowy kolor Porsche.

Michał, zaprzyjaźniony już z nami klient, wiedział, że to jego wybór. My dodaliśmy złote szparunki aby rozświetlić i zdynamizować to malowanie. Zaproponowaliśmy także dołożenie tuningowej owiewki typu „pług”, która dodaje sportowego charakteru.

Przeszycie tapicerki a la Lamborgini, skórzane manetki, regulowane dźwignie, ledowe oświetlenie i lakierowanie WSZYSTKICH srebrnych elementów na czarno to kolejne etapy prac.

Olbrzymią „robotę” robi lekki i świetnie brzmiący tłumik z Włoskiej manufaktury ZARD, której jesteśmy importerem.

Więcej szczegółów i specyfikację tej pięknej maszyny zdobędziecie mailowo.

Zapraszamy!

BMW R Nine T Cafe

BMW R Nine T Cafe

Yamaha XJR 1300

Tomek to motocyklista z dużym doświadczeniem. XJR1300 z 1999 roku nie jest pierwszym podejściem właściciela do customizacji. Klient posiadał bardzo dużo referencji, a proces projektowania zajął trochę czasu. Wszystkie części miały być z najwyższej półki, bez żadnych kompromisów w minimalistycznym projekcie.

W motocyklu zmodyfikowaliśmy:

–  tylną część ramy i konstrukcję siedziska oraz mocowania amortyzatorów

– mechanika silnika ( nowe pierścienie tłoków, zmodyfikowane głowice cylindrów, a także zestaw Stage 3 Dynojet dla czterech gaźników Mikuni

–  filtry stożkowe K&N

– nowy układ wydechowy z ręcznie wykonanymi tłumikami

-wymienione  elementy układu napędowego, w tym czarny łańcuch DID „ZVM-X”.

– ulepszone zawieszenie (adaptacja z Yamaha YZF-R1)

– zbudowane na zamówienie amortyzatory Bitubo według specyfikacji Unikat

-17-calowe bezdętkowe obręczach Kineo, 3,50 z przodu i 6,00 z tyłu z oponami Pirelli Diablo Supercorsa SC V3

– nowe siedzenie w stylu cafe racer, obite Alcantarą

– elektryka została przeniesiona pod siedzenie

– w tylnej części ramy pomocniczej umieszczono diodowe światła tylne

-przednie umieszczone w końcówce kierownicy

– prędkościomierz Motoscope od Motogadget

– korek wlewu paliwa od polskiej firmy Womet-Tech

– sportowa kierownica typu clip-on, którą Unikat wykończył skórzanymi manetkami przeszytymi niebieską nicią

Wszystkie części zostały oczyszczone, a następnie pomalowane proszkowo, anodowane lub ocynkowane na czarno.

Zapraszamy do obejrzenia chwili, gdy Tomek zobaczył nasze wspólne dzieło po raz pierwszy:

BMW R nine T

Bartosza poznaliśmy podczas Motorrad Days w Zieleńcu. Entuzjastycznie podszedł do naszych realizacji i niespełna dwa tygodnie później jego R9T stał u nas w warsztacie.  Modyfikacji podległa edycja 719 z szprychowanymi, bezdętkowymi kołami, frezowanymi deklami silnika oraz wieloma innymi akcesoriami.

Zakres przeróbek UNIKAT-a obejmował m.in.:

– lakierowanie zacisków hamulcowych na czerwono

-demontaż wsporników subramy w celu osiągnięcia lżejszej bryły motocykla

– montaż wydechu DR. Jekill & Mr. Hide z elektronicznie sterowaną przepustnicą, dzięki której za przyciśnięciem guzika możemy mieć dźwięk zgodny z normami lub racingowy

– ceramikę na kolektorach

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej

– redukcję tylnego oświetlenia i kierunkowskazów

– tapicerkę siedzenia z Alcantary z przeszyciami

– zmiana koloru zawieszenia i plastików karoserii na czarny

Triumph Purest Cafe 1200

Motocykl ten nie powstał na zamówienie konkretnego klienta. Został zbudowany jako jeden z niewielu customów – z potrzeby serca i zajawki Unikatowej ekipy.

Dlatego teraz ta maszyna może być Twoja!

Purest Cafe to bezprecedensowy projekt stworzony na bazie Triumpha Bobbera 1200 .

Zakres modyfikacji obejmuje m.in:

– zmienione średnice kół na 18” – obręcze Takasago Excel oraz system bezdętkowy

– nowa subrama siedziska wraz ze skórzaną kanapą

– likwidacja air-boxa

– stożkowe filtry K&N

– schowana elektryka

– tylne kierunkowskazy Hihsider 3w1 wraz ze stopem i pozycją

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej z podświetleniem mini diodą LED

– UNIKAT-owe samodzielnie wykonane rear sety kierowcy przesunięte do tyłu

– UNIKAT-owe końcówki wydechów

– przednie kierunkowskazy Motogadget w końcówkach kierownicy

– minimalistyczny błotnik z przodu z logo 1/1

– obniżone zegary

– obniżona przednia lampa

– detale lakierowane na czarno

– czarny łańcuch napędu DID

– frezowany i anodowany na czarno korek wlewu paliwa

– skórzane manetki z czerwoną nicią

– sportowe dźwignie hamulca I sprzęgła Womet-Tech

– frezowane logo 1/1 na osłonach wtrysków

Więcej informacji o tym już znanym na świecie projekcie znajdziesz:

https://www.bikeexif.com/custom-triumph-bobber

Moto Guzzi California 1100

Motocykl został kompleksowo odrestaurowany i przebudowany, a z oryginalnego egzemplarza pozostały jedynie koła, przepiękny silnik oraz część ramy…tak diametralna przebudowa wymagała gigantycznej ilości czasu i UNIKAT-owych umiejętności. Poniżej przedstawiamy po krótce zakres wykonanych modyfikacji, nad którymi czuwał Tomasz (mechanik) oraz Grzegorz (projektant)
w porozumieniu z charyzmatycznym właścicielem Pawłem.

Zakres modyfikacji obejmuje:

– zmianę geometrii i konstrukcji oryginalnej ramy poprzez skrócenie przedniego zawieszenia

– zastosowanie nowych tylnych amortyzatorów od firmy Bitubo, pod które wykonaliśmy nowe mocowania.

– wykonanie dwóch owiewek (przednia i tylna)

– zastosowanie nowego, akcesoryjnego zbiornika paliwa z zastosowaniem zewnętrznego regulatora ciśnienia

– modyfikacja układu dolotowego i wydechowego

– zastosowaliśmy dwa stożkowe, sportowe filtry K&N

– oryginalne wydechy zastąpiliśmy minimalistycznymi końcówkami typu slash, które w połączeniu z V-twinem od Guzzi dają niepowtarzalny dźwięk!

– przeserwisowaliśmy koła legendarnej firmy Borrani, w których zastosowaliśmy nierdzewne
i grubsze szprychy, nowe opony

– cały projekt ocieplają skórzane elementy, a jest to tapicerka na siedzeniu którego konstrukcja została wykonana przez nas od podstaw oraz ręcznie zaplatane manetki

– nowa kierownica typu clip on z nowym osprzętem, kierunkowskazami

– nowe lakierowanie, elementy chromowane, ręcznie polerowane elementy aluminiowe

Honda CB900C 1981 Cafe

Hondę CB 900 C kupiliśmy w 2014 roku ponieważ chcieliśmy zbudować klasycznego ale i mocnego Cafe Racer’a. Obawialiśmy się trochę tej nietypowej konstrukcji m.in. ze względu na podwójną – 10-cio stopniową skrzynię biegów. Jednak rocznik jej powstania, tożsamy z narodzinami założyciela firmy UNIKAT, mówił nam, iż to przeznaczenie…

Po prawie pięciu latach prac, wykonaliśmy m.in.:

– ręcznie polerowane elementy aluminiowe

– przeniesienie akumulatora pod oś wahacza

– pomniejszenie masy motocykla przez usunięcie mnóstwa fabrycznych elementów

– konwersja kół z Honda Comstar na szprychowe koła na obręczach Takasago

– 17 calowe opony firmy Metzeler

– nowe lakierowanie ze szparunkami

– ręcznie plecione, skórzane manetki

– dysze Dynojet Stage III

– skórzana tapicerka kanapy

– kierunkowskazy przednie MotoGadget, w końcówce kierownicy

– tylne kierunkowskazy ukryte w osłonie siedzenia

– światło stopu zintegrowane z podświetleniem tablicy rejestracyjnej

© 2022 Unikat. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja strony: Proformat