Scooter

Yamaha TmaXXX 560

Angelos zakochał się w naszej wizji kultowego Tmaxa.

Jednakowoż chciał aby jego maszyna miała ABS, kontrolę trakcji i większą pojemność.

Zakupiliśmy więc najnowszy model prosto z salonu i przystąpiliśmy do 6-miesięcznego procesu budowy.

Efekty są iście Unikatowe a satysfakcja klienta nie do opisania.

Yamaha T-MaxxX

Maciek po trzydziestu latach jazdy na motocyklach, przesiadł się na maksi-skuter, którym dużo łatwiej poruszać się po Warszawie, gdzie mieszka.

Właściciel zażyczył sobie, aby jego T–max  wyglądał bezprecedensowo!

Przebudowa skuterów jest dużo trudniejsza niż motocykl ze względu na ogrom karoserii i specyficzne rozwiązania konstrukcyjne. Ale oczywiście podjęliśmy rękawice.

W skuterze wykonaliśmy m.in.:

– motocykl całkowicie pozbawiony wszystkich plastikowych owiewek i ich mocowań, nowa konstrukcja ramy pomocniczej wraz z panelami z siatki stalowej, pod którą znajduje się nowy zbiornik paliwa, tylne oświetlenie LED, a także akumulator

– elektroniczny prędkościomierz z firmy Motogadget

– zbliżeniowa stacyjka

– przednie oświetlenie LED oraz dodatkowe światła do jazdy dziennej

– owiewka od motocykla BMW C400

– całkowicie zmodyfikowana wiązka elektryczna

– sportowy filtr powietrza Malossi

– UNIKAT-owy układ wydechowy

– skórzane siedzenie oraz ręcznie zaplatane manetki

– minimalistyczny błotnik z przodu i z tyłu

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej

– satynowy półmatowy lakier w kolorze grafitu oraz brązowe skórzane detale tworzą idealny ciepły kontrast

– złoty korek wlewu paliwa (również wykonany w naszym warsztacie) jest wisienką na torcie

– logo zaprojektowała artystka MAUKO, która specjalizuje się w kaligrafii japońskiej.

Logotyp TmaxxX oddaje dynamikę, kunszt i japońską perfekcję.

Więcej ruchomych obrazów na poniższym video:

© 2022 Unikat. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja strony: Proformat