Ten projekt był wielką frajdą i wyzwaniem.
Zerknij jak wygląda fabryczna baza – HD Sportster XL883 Low z 2006 roku a niewątpliwie docenisz nasz wysiłek.
Egzemplarz Piotra był na odlewanych aluminiowych kołach o chopperowych proporcjach. Wykonaliśmy dużo konstrukcyjnych modyfikacji związanych z zastosowaniem wysokich amortyzatorów, które całkowicie zmieniły geometrię motocykla – położenie wahacza oraz napędu motocykla.
„Zamknęliśmy” ramę klasyczną dla scramblerów pętlą i zbudowaliśmy nową konstrukcję siedziska.
Przede wszystkim zbudowaliśmy szprychowe koła w rozmiarze: tył 18 cali, przód 19 cali, na które założyliśmy świetne flat track-owe opony Dunlop.
Ponad to w tej modyfikacji zauważysz:
– skrócony przedni błotnik,
– szersza i niższa kierownica
– skórzane, ręcznie zaplatane manetki,
– przednie kierunkowskazy mo.blaze disck od motogadgeta,
– klasyczne, oldschoolowe lusterka Highsider,
– LED-owy wkład lampy,
– relokacja mocowania prędkościomierza oraz kontrolek,
– akcesoryjny filtr powietrza Arlen Ness,
– nowa subrama motocykla,
– nowe siedzenie wykonane od podstaw i tapicerowane alcantarą,
– tylne zawieszenie Ohlins o dł. 39 cm,
– tylny, minimalistyczny błotnik,
– tylne oświetlenie Bates Style LED,
– tylne kierunkowskazy Kellermann Atto,
– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej,
– nowe, unikatowe lakierowanie w kolorze błękitu z dodatkiem miedzianych, subtelnych detali.