BMW

BMW R 1250 R

Waldek postanowił nadać swojemu BMW R 1250 R zadziorności i sportowego charakteru, nawiązując do legendarnych korzeni marki. Pierwszym krokiem było wybranie perłowej bieli jako bazy dla subtelnej grafiki w kolorach M, która nadaje motocyklowi elegancji i dynamiki.

Aby uzyskać bardziej minimalistyczny i nowoczesny wygląd, zastosowaliśmy customowe mocowanie tablicy rejestracyjnej z minimalistycznym błotniczkiem oraz zintegrowanymi kierunkowskazami, co optycznie odchudziło i odsłoniło tylną część motocykla. Przednie kierunkowskazy Motogadget zostały zamontowane w końcówkach kierownicy, a front motocykla dopełniają aluminiowe, frezowane lusterka Rizoma.

Oryginalny wydech został zastąpiony dedykowanym modelem Leo Vince, który nie tylko podkreśla sportowy charakter maszyny, ale także spełnia wszelkie normy, umożliwiając legalne poruszanie się po niemieckich drogach, po których już niebawem zacznie się poruszać.

Cały motocykl został wzbogacony elementami z włókna węglowego, które dopełniają jego nowoczesny i dynamiczny wizerunek, podkreślając zaangażowanie w jakość i precyzję wykonania.

SILVER18

Panie i Panowie, oto on. Unikat najwyższej próby.

R18 z detalami z prawdziwego srebra oraz DOSŁOWNIE ręcznie wykonanymi tłumikami.

Dla ceniących najwyższą jakość stworzyliśmy “bolt-on” ZESTAW 1/1 części do BMW R18, który pozwala zainstalować te piękne tłumiki (stworzenie ich zajmuje ponad 100 godzin pracy), regulowane siedzenie, minimalistyczny uchwyt na tablicę rejestracyjną, podnóżki ze stali nierdzewnej bez szkody dla oryginalnej ramy.

Jako perfekcjoniści mamy również zestaw rigów pozwalający opuścić przednią lampę i prędkościomierz – wszystko dla idealnej linii.

Ponadto ten egzemplarz wyposażyliśmy w niestandardowe 18-calowe koła, wykonane przez nas dopasowane błotniki, kierownicę typu drag bar, kierunkowskazy w końcówkach kierownicy i lusterka z polerowanej stali oraz tylne światła 3w1.

Manetki pokryliśmy skórą naturalną – tak samo jak siedzisko.

Lakiernikom z Dreamworkers udało się uchwycić ton bloku silnika, aby dopasować do nich kolorystycznie boki zbiornika. Jednakowoż nie poprzestaliśmy na tym 😉

Aby uczynić go jeszcze bardziej ekskluzywnym, podjęliśmy wyzwanie pokrycia pasków prawdziwymi płatkami srebra –  lśnią jak inne chromowane części. Żadna farba nie może tego podrobić – wyglądają niesamowicie. 

A tłumiki do tego modelu możecie zamówić bezpośrednio u nas. Zapraszamy!

R18 U-Power [for SALE]

Motocykl został zmodyfikowany na specjalne zamówienie BMW Motorrad Polska.

Spełnił swoje zadanie (był m.in. prezentowany na Motorrad Days w Berlinie) i teraz może być Twój w bardzo atrakcyjnej cenie.

Jedyna taka konfiguracja na świecie:
– Unikatowe bobberowe siedzenie, które jest regulowane w pionie i poziomie, tapicerowane czarną skórą
– Ręcznie wykonane końcówki wydechów, które nie tylko przepięknie wyglądają, ale również brzmią niepowtarzalnie (cena katalogowa 18tys. PLN),
– Unikatowe, boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej, które komponuje się z liniami tylnego wahacza,
– Akcesoryjną kierownicę
– Chromowane, akcesoryjne Felgi Roland Sands Design (~20 tys. PLN)

– Personalizowane emblematy na silniku i wiele, wiele więcej.

WYPOSAŻENIE FABRYCZNE MOTOCYKLA:
– Światła adaptacyjne
– Światła do jazdy dziennej
– Wspomaganie ruszania pod górę (HSC)
– Reflektor PRO
– Podgrzewane manetki
– Tempomat
– Bieg wsteczny
– Alarm

Stań się posiadaczem unikalnego projektu i dołącz do niesamowitej społeczności!

Motocykl dostępny od ręki. Do obejrzenia w naszym salonie!

Możliwość dostawy motocykla w każde miejsce w kraju!

Pełna faktura VAT 23%.

Naszym Klientom oferujemy możliwość pozostawienia motocykla w rozliczeniu.

Zapraszamy do kontaktu po spersonalizowaną ofertę!

BMW R18 Concept Delivered

Podjęliśmy się karkołomnego wyczynu w postaci przerobienia BMW R18 tak, by motocykl był funkcjonalny, bezpieczny i jednocześnie wyjątkowy. W tym dziele diabeł tkwi w szczegółach, a te mocno przybliżają motocykl do koncepcyjnej wersji.

Stworzyliśmy cały zestaw typu „bolt-on”, który pozwala przybliżyć ideał i bezpiecznie poruszać się po drogach Europy.

Tzw. „Bobber KIT by 1/1 „zawiera ręcznie wykonane tłumiki, siedzisko, uchwyt tablicy rejestracyjnej, podnóżki i inne detale.

„Kiedy w marcu 2019 roku zaprezentowano koncept BMW R18 motocyklowy świat wstrzymał oddech, a potencjalni klienci złapali za portfele i telefony do swoich doradców leasingowych. Choć później zaprezentowano jeszcze dwa koncepty, które różniły się od tego z Villa d’Este, to nie przeszkodziło importerom w przyjmowaniu zaliczek, a klientom – we wpłacaniu ich na ślepo, bez poznania ostatecznej wersji modelu.”

Więcej informacji na:

https://motogen.pl/customowe-bmw-r-18-klepane-przez-polski-unikat-motorworks-emocjonujacy-szybka-opinia-galeria-zdjec-operacjalato/

BMW R100 Retromod

To klasycznie wyglądające R100 zostało przebudowane tak, aby nic nie zaburzało „retro look”.

Jednakowoż wprawne oko dostrzeże, iż poświęciliśmy mu sporo czasu.

Począwszy od subramy i kanapy, poprzez błotniki, lusterka, kierunkowskazy, manetki, na cyfrowym prędkościomierzu kończąc – wszystko jest spójne ze stylem tego youngtimera.

Wygląd to nie wszystko, dlatego zmieniliśmy też „zabytkowy” układ hamulcowy na wydajny zestaw z nowego GS’a.

Uwielbiamy ponadczasowy styl i nowoczesne rozwiązania technologiczne.

LwG!

BMW x Porsche = UNIKAT

Nutmeg Brown Metalic to kultowy kolor Porsche.

Michał, zaprzyjaźniony już z nami klient, wiedział, że to jego wybór. My dodaliśmy złote szparunki, aby rozświetlić i zdynamizować to malowanie. Zaproponowaliśmy także dołożenie tuningowej owiewki typu „pług”, która dodaje sportowego charakteru.

Przeszycie tapicerki à la Lamborghini, skórzane manetki, regulowane dźwignie, LEDowe oświetlenie i lakierowanie WSZYSTKICH srebrnych elementów na czarno to kolejne etapy prac.

Olbrzymią „robotę” robi lekki i świetnie brzmiący tłumik z włoskiej manufaktury ZARD, której jesteśmy importerem.

Więcej szczegółów i specyfikację tej pięknej maszyny zdobędziecie mailowo.

Zapraszamy!

BMW R Nine T Cafe

BMW R Nine T Cafe

BMW K75

BMW K75

BMW R850 [for SALE]

Motocykl zrobiony przez nas dla nas. Bazę stanowiła policyjna wersja BMW R850 RT. Ponieważ motocykl powstał z czystej chęci stworzenia unikalnej maszyny, nieskrępowani wizjami daliśmy upust naszym fantazjom. Dziś sprzęt ten jest do kupienia na jednej z naszych aukcji.

Zakres modyfikacji obejmuje:

– zbiornik od R65 ze schowkiem na akcesoria podróżnika (scyzoryk Victorinox, mini latarka I kompas)

-nowa konstrukcja kanapy z naturalnej skór i unikatowym przeszyciem, skórzane, ręcznie plecione manetki

-usunięty oryginalny airbox zamontowano sportowy filtr K&N, zwiększający moc

-ręcznie zbudowany, stalowy unikalny przedni błotnik

-w pełni regulowany sportowy amortyzator Bitubo

-przebudowany układ paliwowy z aluminium

-w pełni LEDowe oświetlenie

-UNIKATowy customowy układy wydechowy z basowym tłumikiem

-elektroniczny prędkościomierz z kontrolkami MOTOGADGET wkomponowany w zbiornik

-nowe tarcze hamulcowe, klocki i zestawy naprawcze, tuningowe przewody w stalowym oplocie

-nowy akumulator w customowym schowku pod wahaczem obniżającym środek ciężkości

-nowe tarcze sprzęgła, pasek klinowy, uszczelnienie wału kardana

-cały silnik i układ napędowy sodowany oraz pomalowany na czarno farbą wysokotemperaturową

-nowe szprychy i świeżo zaplecione koła

-customowa wiązka elektryczna

-KAŻDA śrubka wymieniona na nową lub w nowym ocynku

-lakier metalik ze złotym ziarnem

Zadzwoń do nas:  +48 734 422 926

BMW R nine T

Bartosza poznaliśmy podczas Motorrad Days w Zieleńcu. Entuzjastycznie podszedł do naszych realizacji i niespełna dwa tygodnie później jego R9T stał u nas w warsztacie.  Modyfikacji podległa edycja 719 z szprychowanymi, bezdętkowymi kołami, frezowanymi deklami silnika oraz wieloma innymi akcesoriami.

Zakres przeróbek UNIKAT-a obejmował m.in.:

– lakierowanie zacisków hamulcowych na czerwono

-demontaż wsporników subramy w celu osiągnięcia lżejszej bryły motocykla

– montaż wydechu DR. Jekill & Mr. Hide z elektronicznie sterowaną przepustnicą, dzięki której za przyciśnięciem guzika możemy mieć dźwięk zgodny z normami lub racingowy

– ceramikę na kolektorach

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej

– redukcję tylnego oświetlenia i kierunkowskazów

– tapicerkę siedzenia z Alcantary z przeszyciami

– zmiana koloru zawieszenia i plastików karoserii na czarny

BMW R18 Pure Gold

Paweł kupił motocykli chwilę po jego ogólnopolskiej premierze. Dzięki temu stał się pierwszym właścicielem tego modelu w kraju. Jako fan jednośladów zdecydował się spersonalizować swoje BMW jako prezent na swoje urodziny.

W projekcie wykorzystaliśmy bobberowy KIT, który firma UNIKAT Motorworks przygotowała specjalnie dla modelu BMW R18:

– w pełni regulowane siodło typu bobber, obszyte naturalną skórą

– tylne światła 3w1 firmy Kellermann

– błotnik tylny w stylu ducktail

– ręcznie wykonane tłumiki o niepowtarzalnym brzmieniu (dostępne w wersji chromowanej i w czarnej ceramice)

– boczny uchwyt rejestracji

-kierownica typu drag bar

– nowe lakierowanie ze złotymi elementami

– klasyczne opony Shinko

– lusterka i kierunkowskazy firmy MotoGadget

– tylne oświetlenie Kellerman

Jeśli podobają Wam się tłumiki, możemy zrobić je i dla Was!

BMW R80 1979

To dla mnie bardzo osobisty projekt. Jako były filmowiec nadal bliskie mi jest środowisko artystów. Jednym z nich jest zasłużony reżyser filmowy Bartek Prokopowicz, z którym poznałem się dopiero przy tej realizacji, ale bardzo szybko złapaliśmy koleżeński “flow”.

Bartek jako wielki fan samochodów i motocykli zawsze marzył o klasycznym bawarskim bokserze. Jego budżet był ograniczony, więc musieliśmy szukać sprytnych rozwiązań.

Jednym z najtańszych dawców na rynku w tamtym czasie było R80 z 1979 roku w konfiguracji dla brytyjskiej policji!

W motocyklu m.in. wykonaliśmy:

– zabezpieczyliśmy naturalną patynę i erozję osłon silnika

– wyeliminowaliśmy wszystkie mechaniczne problemy

– nową końcówkę ramy i konstrukcję siedziska

– ręcznie polerowane tłumiki ze stali nierdzewnej

– zamontowaliśmy minimalistyczny, elektroniczny prędkościomierz Motogadget

– nową lampę przednią z ciepła barwą światła

– pod siedzeniem ukryliśmy tylne światła LED 3w1 z kierunkowskazami

– nową, skórzaną tapicerkę

– w motocyklu są customowe, postarzane błotniki aluminiowe

R18 Wielka Fala

WIELKA FALA w końcu na SPRZEDAŻ!

Projekt współtworzony z wrocławskim dealerem BMW Team Długołęka na ogólnopolski konkurs custom dla dealerów BMW.

The Great Wave zdobyła II miejsce!

Po zakończonym turnee (m.in. na Hall of Fame, Motorrad Days w Berlinie) w końcu może udać się do prywatnego garażu (albo salonu, biura, galerii – gdziekolwiek sobie wymarzysz!). Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Motocykl posiada patynowane lakierowanie, dzięki któremu wygląda jak pojazd znaleziony po kilkudziesięciu latach w stodole. Tę technikę malowania powierzyliśmy najlepszemu artyście w Polsce – Łukaszowi Elbalenko. W nawiązaniu do kultury i sztuki japońskiej zdecydowaliśmy się na motyw Wielkiej Fali w Kanagawie – jest to jedno z najbardziej rozpoznawalnych dzieł sztuki z Japonii autorstwa Hokusaia powstałe ok. 1831 r.

W projekcie wykorzystaliśmy bobberowy KIT, który firma UNIKAT Motorworks przygotowała specjalnie dla modelu BMW R18:

– w pełni regulowane siodło typu bobber, obszyte naturalną skórą

– tylne światła 3w1 firmy Kellermann

– błotnik tylny w stylu ducktail

– ręcznie wykonane tłumiki o niepowtarzalnym brzmieniu (dostępne w wersji chromowanej i w czarnej ceramice)

– boczny uchwyt rejestracji

– klasyczne opony firmy Shinko o bardzo wysokim profilu z charakterystycznym bieżnikiem typu zig-zag

– nowoczesne, LED-owe i minimalistyczne oświetlenie

– z przodu kierunkowskazy w końcówce kierownicy

– lusterka z polerowanej stali (nie szklane) z homologacją EU

i wiele wiele innych smaczków…

Serwis Motocykli: BMW / Harley-Davidson / Triumph / Honda / Yamaha / Suzuki / Indian / Bitubo / Ohlins / UNIT garage

© 2022 Unikat Motorworks. Wszystkie prawa zastrzeżone. Polityka Prywatności.