Triumph

Triumph Thruxton RS Azzon

Zakres modyfikacji Triumph Thruxton RS Azzon:
– przednia lampa Koso LED Thunderbolt w minimalistycznej owiewce
– sportowe, aluminiowe półki przedniego zawieszenia wykonane z aluminium na CNC
– skrócony przedni błotnik
– sportowe clip-ony CNC
– skórzane ręcznie zaplatane manetki
– elektroniczny licznik motogadget motoscope pro
– przednie kierunkowskazy motogadget mo.blaze disc dark
– lusterka motogadget mo.view club
– klamki hamulca i sprzęgła od Womet-tech
– układ wydechowy 2w1 Zard
– skórzana tapicerka siedzenia
– stożkowe filtry powietrza z króćcami
– zmontowany wydłużony wahacz tylnego zawieszenia
– zredukowany tylny błotnik,
– tylne oświetlenie w formie paska LED
– tylne kierunkowskazy Highsider Apollo Classic 3w1
– off-set tylnych amortyzatorów
– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej
– UNIKAT-owe lakierowanie łączące połysk z matem

Triumph Speed Twin 1200 (2019) Elegant Bastard

Mariusz to wielki entuzjasta motoryzacji. Być może dlatego, że zawodowo zajmuje się mechaniką – jest właścicielem firmy regenerującej skrzynie biegów. Nie jest tylko fanem dwóch kółek, ale również czterech i wszystkiego, co pływa po wodzie z silnikiem – prawdziwy petrolhead!

Mariusz przyjechał do naszego warsztatu, ponieważ potrzebował dynamicznego i zwinnego motocykla do jazdy po swoim mieście. Wytyczne sprowadzały się w zasadzie do trzech rzeczy: elegancki, lśniący i agresywny łobuz. Podczas pracy nad motocyklem, Mariusz korespondował z nami z podróży motocyklowej po różnych częściach świata, co sprawiło, że zdał sobie sprawę, że motocykl musi nie tylko wyglądać UNIKATowo, ale także musi doskonale i precyzyjnie się prowadzić.

Chwila, gdy odsłoniliśmy motocykl, była wyjątkowa! Właściciel był pod wielkim wrażeniem motocykla, ale gdy włączyliśmy silnik i usłyszeliśmy bogaty w bas dźwięk… Mariusz nie mógł przestać się uśmiechać!

Zakres modyfikacji motocykla Triumph Speed Twin 1200 (2019):

– złote koła Kineo (przód: 3,50×17″; tył: 5,50×17″)

– zestaw deszczowych opon Supermoto

– minimalistyczny aluminiowy przedni błotnik

– kierownica typu drag bar

– przednie kierunkowskazy Motogadget mo.blaze disc

– lusterka Motogadget mo.view

– klamki CNC

– ręcznie zawijane skórzane manetki

– w pełni regulowane przednie zawieszenie Bitubo

– pług Rennstall Moto

– customowe wydechy Megaton

– układ wydechowy pokryty czarną ceramiką

– podnóżki LSL CNC

– customowe siedzenie ze skórzaną tapicerką

– ręcznie wykonany stalowy zadupek

– tylne amortyzatory Bitubo

– kierunkowskazy 3 w 1 Highsider

– czarne proszkowe lakierowanie oryginalnych elementów – wahacz, zaciski hamulcowe, pokrywy, korek paliwa itd.

– czarny łańcuch

– boczny uchwyt tablicy rejestracyjnej

– UNIKATowe malowanie motocykla

Zobaczcie więcej na:

BIKE EXIF: Elegant Bastard: A custom Triumph Speed Twin by Unikat Motorworks

 

fot. Grzegorz Korczak

Triumph City Scrambler 900 AZZON (2022)

Anatolij- miłośnik designu i projektowania zgłosił się do nas z celem stworzenia wersji motocykla, która idealnie wpisze się w jego styl i garaż (a dokładniej jego mieszkańców)

Zdaniem właściciela standardowy Triumph City Scrambler 900 był zbyt nużący…  Dlatego wspólnie postanowiliśmy nadać mu Unikatowego charakteru

Przez każdy etap budowy Anatolij był z nami, wkładając nie tylko swoje serce, ale również kreatywne pomysły. Razem stworzyliśmy wyjątkowy motocykl, który odzwierciedla jego pasję i styl życia

Zakres modyfikacji:

– skrócony przedni błotnik,

– przednia lampa LED 5,75”

– scramblerowa kierownica z poprzeczką

– manetki Biltwell

– zmodyfikowana górna półka zawieszenia

– relokacja stacyjki

– kierunkowskazy przód LED mo.blaze disc

– lusterka mo.view street

– zbiorniczek płynu hamulcowego Rizoma

– klamki sprzęgła i hamulca Womet-Tech

– frezowany korek wlewu paliwa

– pełny układ wydechowy 2 w 1 od firmy Zard o oszałamiającym brzmieniu

– nowe zakończenie ramy pomocniczej z wmontowanym paskiem LED

– wykonane od podstaw siedzenie wraz ze skórzaną tapicerką

– tylny minimalistyczny błotnik w stylu off road

– tylne kierunkowskazy 3w1

– w pełni regulowane zawieszenie tylne od Bitubo

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej

– opony typu dual sport

– UNIKAT-owe lakierowanie motocykla

…szczypta magii

Anatolij! Dziękujemy za to wyzwanie, super współpracę i zaufanie!

 

 

Triumph Bonneville Bobber Custom

Triumph Bobber BLAAACK

Zgodnie z życzeniem klienta – najgłośniejszy w całym mieście!

Zmieniliśmy nie tylko końcówki wydechów, ale także zredukowaliśmy katalizator (co niewątpliwie dodało też mocy tej maszynie z piekła rodem 😉 ).

Koła przeplecione na 17 calowe szersze felgi nie tylko wyglądają agresywnie, ale poprawiają performance.

Najlepsze na rynku japońskie felgi Takasago obute są w opony Dunlop Mutant.

Zintegrowane oświetlenie 3 w 1 sprytnie umieszczone pod siedziskiem to konstrukcja naszej roboty.

Alcantara na siedzisku nie tylko wygląda ekskluzywnie, ale też dobrze trzyma podczas przyspieszania.

Frezowany na CNC korek wlewu i złoty łańcuch napędowy to kolejne wisienki na torcie.

Posłuchajcie jak brzmi ten ogier:

Bonneville T144 SCMBR

Ponadczasowy, funkcjonalny, wygodny, wielozadaniowy…

Ten scrambler na bazie Bonneville’a T100 posiada wszystkie cechy idealnego motocykla.

Dodajmy do tego niezawodność Triumpha i spersonalizowane detale, które przygotujemy specjalnie dla Was i mamy prawdziwy UNIKAT. Tak wyjątkowy jak jego właściciel, który dojrzał do spełniania swych marzeń i zadedykował sobie tak świetny prezent na 44. urodziny.

Gratulujemy i dziękujemy za inspiracje! Tak trzeba żyć – wiatr we włosach i uśmiech na twarzy. „Miałem przyjemność testować tę bestię w kwiecie deszczowej jesieni i wróciłem z pól umorusany ale szczęśliwy. Nie od dziś wiadomo, że ekspozycja na wiatr robi dobrze. Szkoda, że nie miałem jeszcze sposobności zajechać pod fajną kawiarnie, aby zadać szyku ;)” – mówi Grzegorz (projektant)

Długo dopieszczaliśmy odcienie granatu i brązów oraz złotych dodatków, aby ta maszyna naprawdę urzekała. Satynowy lakier dodaje ekskluzywnego szyku bez zbędnych błysków.

Po pełną specyfikację modyfikacji piszcie na mail  unikat@1of1.pl

Purest Cafe 1200 for SALE

Motocykl ten został zbudowany z potrzeby serca i pasji.

Dlatego jako jeden z niewielu jest na sprzedaż, bowiem 99% projektów realizujemy na indywidualne zamówienia.

Teraz ta bezprecedensowa i bezkompromisowa maszyna może być Twoja!

Purest Cafe to projekt stworzony na bazie Triumpha Bobbera 1200 Black.

Zakres modyfikacji obejmuje m.in:

– zmienione średnice kół na 18” – obręcze Takasago Excel oraz system bezdętkowy

– nowa subrama siedziska wraz ze skórzaną kanapą

– likwidacja air-boxa

– stożkowe filtry K&N

– schowana elektryka

– tylne kierunkowskazy Hihsider 3w1 wraz ze stopem i pozycją

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej z podświetleniem mini diodą LED

– UNIKAT-owe samodzielnie wykonane rear sety kierowcy przesunięte do tyłu

– UNIKAT-owe końcówki wydechów

– przednie kierunkowskazy Motogadget w końcówkach kierownicy

– minimalistyczny błotnik z przodu z logo 1/1

– obniżone zegary

– obniżona przednia lampa

– detale lakierowane na czarno

– czarny łańcuch napędu DID

– frezowany i anodowany na czarno korek wlewu paliwa

– skórzane manetki z czerwoną nicią

– sportowe dźwignie hamulca I sprzęgła Womet-Tech

– frezowane logo 1/1 na osłonach wtrysków

Więcej informacji o tym już znanym na świecie projekcie znajdziesz:

https://www.bikeexif.com/custom-triumph-bobber

Więcej informacji chętnie udzielimy telefonicznie.

Triumph Street Twin

Triumph Street Twin

Triumph Street Twin LARANJA

LARANJA to po hiszpańsku pomarańczowy.

Ten witalny kolor nie jest częstym wyborem naszych klientów, więc gdy Marcin tak określił swoje preferencje byliśmy zaskoczeni i zaintrygowani.

Właściciel motocykla od początku wiedział czego chce. Nabył nową maszynę w poznańskim salonie i kazał wysłać do Unikata. Lubimy pracować na motocyklach z małym (lub zerowym) przebiegiem, bo nic nie trzeba naprawiać ani odświeżać – możemy zająć się najczystszym designem.

Ku naszej radości Marcin miał budżet i czas, aby czekać na najlepsze i najlżejsze koła szprychowe, które buduje dla nas wyspecjalizowana manufaktura we Włoszech. Poza bezdętkową konstrukcją możemy wybrać szerokość i kolor felg, nypli, szprych i piast. Celowo zamówiliśmy 2 x 17″, aby motocykl łatwiej się prowadził. Dzięki temu mogliśmy założyć rewelacyjne opony Supermoto Rain, które sprawdzają się na każdej nawierzchni.

Ponad to przebudowaliśmy końcówkę ramy, kanapę, błotniki. Zainstalowaliśmy LEDowe oświetlenie 3w1 oraz lusterka i kierunkowskazy w obniżonej kierownicy. Zbudowane przez nas tłumiki cieszą basowym, ale nie za głośnym brzmieniem.

Reasumując motocykl jest fabryką adrenaliny i frajdy w codziennym jak i turystycznym użytkowaniu.

Wyjątkowy jak jego właściciel!

Triumph Thruxton Scrambler

Triumph Thruxton Gray

Triumph Speed Triple

Triumph Speed Triple

Triumph Rocket 1of1

Triumph Rocket 1of1

Triumph Bonneville T120

Właściciel tego T120 zna się na mechanice, ponieważ jest mechanikiem na statkach (najczęściej gazowcach!). Filip chciał klasycznego, ponadczasowego designu z nowoczesnym wykonaniem i sportowymi osiągami.

W samym silniku wprowadzono kilka modyfikacji:

– Power Commander

– wysokowydajny wałek rozrządu

– sportowy dolot

– wydech i wiele więcej…

Zmieniliśmy obręcze na bezdętkowe, szersze 18″, aby zamontować niskoprofilowe opony. Progresywne sprężyny, filtr K&N, łańcuch DiD to kolejne zmiany.

Pomalowaliśmy wszystkie srebrne części na czarno lub pokryliśmy je mosiądzem. Aby uniknąć efektu „bling bling”, spatynowaliśmy części i ręcznie wyszczotkowaliśmy je, aby uzyskać wygląd retro.

Uwielbiamy pomysły na szybkie moto z zabytkowym designem.

Bądź tego świadomy, jeśli spotkacie się na drodze!

Triumph Bonneville T111

Pomysł polegał na stworzeniu motocykla o wyglądzie vintage, opartego na niezawodnej i łatwej w prowadzeniu bazie. Dla niektórych motocyklistów klasyczny Cafe Cacer z ABS i kontrolą trakcji jest spełnieniem marzeń.

Dzięki ścisłej współpracy z firmą Triumph Polska, zachowujemy 2 letnią gwarancję.

Mimo wtrysku, silnik brzmi jak oldskulowy sportowy Twin – nasze umiejętności w projektowaniu i budowie tłumików są nie do przecenienia. Uważamy, że ogromną część frajdy pochodzi właśnie od zmysłu słuchu.

 Mnóstwo ręcznie polerowanych elementów i ręcznie robiona tapicerka, malowanie, szprychy, 18 „felgi i wiele innych detali sprawia, że ​​T111 to „jeżdżące dzieło sztuki”.

Dajemy również szansę klientom, aby dodali coś od siebie – możecie skomponować z nami niepowtarzalny lakier, kolory tapicerki a nawet kolory i kształt szwów.

Otwarci jesteśmy także na Wasze preferencje co do kół czy wysokości kierownicy.

Nowy T100 wydaje się idealnym wyborem dla większości kolekcjonerów, a tym którzy lubią większą moc możemy budować również na bazie T120.

Limitujemy tę serię do 11 maszyn!

Triumph Bonneville LOTTEN

Klasyczny, ponadczasowy i komfortowy design, który niesie radość i nieograniczoną przyjemność.

Ten projekt może pełnić rolę twojego codziennego towarzysza i niezawodnego kompana na długich podróżach. Zbudowany na bazie wyjątkowo niezawodnego Triumpha Bonneville.

Ten scrambler z pewnością rozjaśni Twoje dni.

Triumph T100 EGO

EGO11 czyli LIMITOWANA SERIA 11 SZTUK NA BAZIE FABRCZNIE NOWYCH T100 powstała w wyniku współpracy Triumph Polska z UNIKAT Motorworks.

EGO11 to idealne połączenie muskularnej stylistyki SCRAMBLER z nowoczesną technologią i niezawodnością. Ten bezprecedensowy motocykl został zaprojektowany i zbudowany przez pracownię UNIKAT łącząc klasyczne piękno ręcznie wytwarzanych podzespołów z udogodnieniami ABSu oraz dwuletnią gwarancją. Prace trwały ponad 3 miesiące w efekcie czego motocykl charakteryzuje:
– przebudowana końcówka ramy z wbudowanym oświetleniem LED
– ręcznie szyta tapicerka i manetki z naturalnej skóry w dowolnym kolorze
– customowa lampa na Unikatowym uchwycie (możliwa opcja FULL LED)
– anodowane aluminiowe lusterka MOTOGADGET
– Unikatowa kierownica oraz mocowanie tablicy rejestracyjnej
– przebudowany przedni błotnik i opony dobrane do preferencji klienta
– aluminiowy frezowany korek wlewu paliwa
– czarne elementy zawieszenia
– obniżone zegary
– customowe minimalistyczne kierunkowskazy LED
– tuningowe matowe tłumiki typu MEGATON
– spersonalizowane malowanie zbiornika i owiewek
– ekskluzywne dodatki zgodnie z życzeniem klienta

Prezentowany egzemplarz jest pierwszą z jedenastu sztuk. Kolejne egzemplarze będą budowane na indywidualne zamówienia, więc istnieje możliwość personalizacji detali (przeszycia tapicerki, grawerunków, opon, etc.) oraz doboru kolorów lakieru, tapicerki czy nici w cenie.

Triumph Bonneville ECLIPSE

ZAĆMIENIE słońca to magiczna chwila,

tak rzadka jak ta niesamowita maszyna.

Paweł kocha czerń, ale chciał odrobiny ekskluzywnych złotych detali.

Miło go zaskoczyliśmy mówiąc, że możemy założyć jakościowy łańcuch w tym kolorze 🙂

Aby uzyskać wygląd i poprawić prowadzenie, przepletliśmy obręcz przedniego koła na 17-calową.
W efekcie mogliśmy dopasować świetne opony Hindenau Supermoto Rain,
które dobrze spisują się na każdej nawierzchni.

Dodatkowo przebudowaliśmy końcówkę ramy, siodełko oraz błotniki.
W obniżonej kierownicy zamontowaliśmy oświetlenie LED 3w1 oraz lusterka i kierunkowskazy.

Niestandardowe tłumiki i układ wydechowy zapewniają większą moc i basowy dźwięk.

Zainstalowanie aluminiowych przycisków, mini prędkościomierza Motogadget i innych elementów zajęło nam kilka dni, ale było warto!

Frezowany na CNC korek wlewu paliwa, zbiornik płynu hamulcowego oraz dźwignie hamulca i sprzęgła to tylko inne „wisienki na tym turbo torcie”.

Podsumowując, motocykl to fabryka adrenaliny, za którą ogląda się każdy fan motoryzacji (i nie tylko).

Tak wyjątkowy jak jego właściciel!

Triumph Bonneville ALLpurpose

Triumph Bonneville ALLpurpose

Triumph MClaren

Triumph MClaren

Triumph Bonneville JACK

Triumph Bonneville JACK

Triumph Thruxton Vintage

Triumph Thruxton Vintage to hołd oddany klasycznej motoryzacji, jednocześnie korzystając z całego dorobku nowoczesnej techniki.

Wynikiem jest ponadczasowa, bezprecedensowa, niezawodna, bezpieczna i niezwykle szybka maszyna.

Szczęśliwy właściciel uważa ją za ideał.

Zobaczcie, jak wyglądał proces jej powstawania na poniższym video:

Triumph Thruxton RS TAG

TAG to inaczej autograf streetart’owca – musi być niepowtarzalny i dynamiczny!

Tę maszynę trudno zaszufladkować i wiemy na pewno, że nie istnieje motocykl choćby doń podobny. Ekskluzywna i sportowa baza jaką jest Thruxton RS połączona z zielonymi napisami, niczym graffiti z zaciekami daje niespotykaną mieszankę. Dodaj do tego zielone nyple szprych i spoiler, a mieszanka będzie wybuchowa.

Niezmiernie ucieszyliśmy się na wiadomość, że będziemy pracować nad motocyklem dla “głowy polskiej Triumphowej rodziny”. Mikołaj jest jednym z najbardziej doświadczonych motocyklistów i biznesmenów w branży, więc wiedział czego chce. Na pewno każdy detal i podzespół miał być najwyższej jakości! Pozycja miała być niezbyt leżąca, zawieszenie obniżone, wydech charakterny, ale nie za głośny. Jeśli chodzi o estetykę, Mikołaj miał dwie wytyczne – maksymalnie soczysta zieleń i napis “Triumph” niczym graffiti w nowojorskim metrze.

Mogliśmy przy tym projekcie zastosować także niesamowite koła Kineo, których wyjątkowa konstrukcja jest bezdętkowa i super lekka. Ponadto jest też bardzo efektowna ze względu na nyple i piasty w wybranym kolorze – oczywiście wściekłym zielonym. Za tym poszła także zmiana opon na deszczowe Supermoto od Hydenau’a, które świetnie sprawują się w każdych warunkach. Zmniejszona do minimum masa rotująca sprawia, że ten sprzęt prowadzi się jeszcze lepiej – jak baletnica na sterydach.

Łatwo jest powiedzieć „przemalujemy wtryski, kolektory, zawieszenie, wahacz i wszystkie inne srebrne elementy”.  Jednak współczesne motocykle są tak gęsto napakowane elektroniką, ABeeSami itp., że często dostęp do pewnych elementów przypomina układanie Kostki Rubika. Przykładowo, aby ściągnąć cały wydech w RSach, trzeba rozebrać dolną kołyskę ramy. Piaskowanie elementów, zabezpieczanie przed malowaniem przylgni to kolejne dni i godziny. Koncerny nie malują tych elementów na czarno, ponieważ na tym kolorze widać każdą niedoskonałość. Nie raz i nie dwa razy odsyłaliśmy podzespoły do ponownego piaskowanie i malowania. Details make the difference!

Nasze tłumiki wyglądają jak przycięte podwójne rury – nic bardziej mylnego. Aby osiągnąć ten efekt, trzeba m.in zmienić geometrie kolektorów, żeby spaliny nie opalały wahacza, a rzeźbę nad dwuścienną konstrukcją końcówki trudno tu opisać.

Aftermarketowy LEDowy reflector przedni nie mieści już w sobie kostek i reszty elektryki, więc zmuszeni byliśmy przerabiać wiązkę, tak by ukryć je pod zbiornikiem. Lampa zamocowana jest na uchwycie naszej konstrukcji i specjalnie toczonych pod ten projekt “szklankach”, aby na lagach nie widniały pierścienie. Sportowe clip-ony wymagały frezowania górnej półki, aby wszystko elegancko się licowało. Rozebranie przednich amortyzatorów, celem anodowania na czarno, to też kilka ładnych roboczogodzin. Ledowe kierunkowskazy i lusterka z polerowanej stali w końcówkach kierownicy to kolejne smaczki na kierownicy. Naszym znakiem rozpoznawczym stały się ręcznie plecione skórzane manetki. Oczywiście z zieloną nicią!

Tył motocykla przysporzył nam najwięcej kłopotów. Klientowi spodobał się nasz pomysł ze spoilerem, ale od wizualizacji do realizacji jest długa i wyboista droga. Okazało się, że w tym modelu konstruktorzy umieścili komputer sterujący maszyną na samym końcu ramy – tuż pod siedzeniem pasażera. Połączenie estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa zajęło nam trochę czasu, ale ostateczny efekt jest bezkompromisowy. Przebudowa ogona i redukcja stelażu podnóżków pasażera zmusiła nas do ściągnięcia całej ramy, a finalnie do jej piaskowania i malowania proszkowego. Zastanawialiśmy się czy też powinna być zielona?

Zielona bestia Mikołaja wyposażona jest specjalnie pod masę jeźdźca, dzięki tuningowemu zawieszeniu Bitubo.

Zadbaliśmy także o wymianę plastikowego zbiorniczka płynu hamulcowego na estetyczny aluminiowy od Rizomy.

Świetnym akcentem (naszej rodzimej produkcji) są jakościowe dźwignie firmy Womettech, które także mogliśmy personalizować.

Jesteśmy szczególnie dumni z dizajnerskiego uchwytu tablicy rejestracyjnej (z mini diodą podświetlającą) naszego własnego projektu – niebawem do nabycia w naszym sklepie on-line.

Triumph Thruxton RS Reder

Triumph zawsze dbał o uzyskanie wysokiej jakości wykończenia i używał komponentów najwyższej klasy. To również dotyczy nowego modelu Thruxton RS. Jednakże jednocześnie duże fabryki muszą optymalizować produkcję, co prowadzi do pewnych kompromisów, jeśli chodzi o design. Pod względem estetycznym zespół Unikat zgodził się, że użycie srebra w modelu RS odejmuje mu ekskluzywnego charakteru. A więc to było pierwszym stylistycznym wyzwaniem. Kolejno przyszło nam zastąpić niezdarne plastikowe kierunkowskazy. Na koniec znaleźliśmy alternatywę dla wielkiej tylnej lampy.

Cała historia motocykla do poczytania i obejrzenia:

Power of Three – Unikat Thruxton RS

Triumph Thruxton Golden

Każdy właściciel ma swoje własne wyobrażenie idealnego Thruxtona RS i każdy ma swoją listę preferencji. Jeden chciałby, aby jego motocykl wyglądał agresywnie, mówiąc “motocykl musi być matowy, czarny z czerwonymi akcentami”. Inni koncentrują się na sportowej elegancji – lśniącej, metalicznej, głębokiej czerni połączonej ze złotymi elementami. Każdy z nich zdecydowałby się na niesamowite, bezdętkowe i super lekkie koła Kineo. Możliwość personalizacji kolorów szprych, nypli i piast umożliwia dodatkową personalizację. Opony Hidenau Supermoto K73 wprowadzają wszechstronne poprawy wydajności, a cały układ prowadzi do znaczącego zmniejszenia masy obrotowej.

Zobacz całą historię na:

Power of Three – Unikat Thruxton RS

Triumph Purest Cafe 1200

Motocykl ten nie powstał na zamówienie konkretnego klienta. Został zbudowany jako jeden z niewielu customów – z potrzeby serca i zajawki Unikatowej ekipy.

Dlatego teraz ta maszyna może być Twoja!

Purest Cafe to bezprecedensowy projekt stworzony na bazie Triumpha Bobbera 1200 .

Zakres modyfikacji obejmuje m.in:

– zmienione średnice kół na 18” – obręcze Takasago Excel oraz system bezdętkowy

– nowa subrama siedziska wraz ze skórzaną kanapą

– likwidacja air-boxa

– stożkowe filtry K&N

– schowana elektryka

– tylne kierunkowskazy Hihsider 3w1 wraz ze stopem i pozycją

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej z podświetleniem mini diodą LED

– UNIKAT-owe samodzielnie wykonane rear sety kierowcy przesunięte do tyłu

– UNIKAT-owe końcówki wydechów

– przednie kierunkowskazy Motogadget w końcówkach kierownicy

– minimalistyczny błotnik z przodu z logo 1/1

– obniżone zegary

– obniżona przednia lampa

– detale lakierowane na czarno

– czarny łańcuch napędu DID

– frezowany i anodowany na czarno korek wlewu paliwa

– skórzane manetki z czerwoną nicią

– sportowe dźwignie hamulca I sprzęgła Womet-Tech

– frezowane logo 1/1 na osłonach wtrysków

Więcej informacji o tym już znanym na świecie projekcie znajdziesz:

https://www.bikeexif.com/custom-triumph-bobber

Thruxton 1200 Bordoux

Kazimierz wybrał nasze studio na zbudowanie swojego pierwszego motocykla. Wybór bazy padł na ponadczasową maszynę – Triupmh Thruxton to klasyczny a jednocześnie mocny sprzęt dla prawdziwego gentlemena.

Kontrola trakcji, ABS i wtryski dają poczucie bezpieczeństwa a my dodaliśmy szczyptę magii.

Specjalnie pod ten projekt stworzyliśmy z naszym lakiernikiem głęboki odcień metalicznego bordo. Retro Look dodają srebrne szparunki niczym w motocyklach sprzed lat.

W doborze szczegółów kierowaliśmy się klasyką i niezawodnością rozwiązań.

W motocyklu wykonaliśmy:

– ręcznie polerowane elementy aluminiowe

– nowy lakier z palety kolorystycznej Lexus’a

– ręcznie wykonana osłona siedzenia

– nowa, skórzana tapicerka siedzenia

– ręcznie plecione, skórzane manetki

– lusterka przeniesione na przednie zawieszenie

– boczne mocowanie tablicy

– zintegrowane kierunkowskazy przednie MotoGadget w końcówce kierownicy

– UNIKAT-owe końcówki wydechów naszego autorstwa

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie:

Classic Touch – Unikat Triumph Thruxton 1200

Scrambler 1200 TANK

Dominik zgłosił się do nas z tym nietuzinkowym motocyklem, aby podnieść jego wartość estetyczną jak i performance.

Zamiast kupować dostępną edycję Triumph Scrambler Bond 007, postanowił sam spersonalizować swój motocykl i nadać mu niepowtarzalny charakter.

Obecnie maszyna jest jednym z bardziej uniwersalnych motocykli jakie dosiadliśmy.

Wspaniały na miasto, szuter, wyścigi spod świateł jak i wycieczki w góry. Jadąc 140km/h ma się wrażenie, że nie trzeba zwalniać na zakręcie i można śmiało wjechać nim w pole niczym czołgiem.

Dziś ten UNIKATowy Scrambler Tank stał się jednym z kluczowych motocykli bogatej kolekcji Dominika.

W motocyklu wykonaliśmy:

– akcesoryjny wydech Zard

– koła włoskiej marki Kineo

– UNIKAT-owe lakierowanie karoserii, w tym aluminiowe elementy polakierowane na czarno

– skórzana tapicerka siedzenia

– oświetlenie ledowe (przód: MotoGadget, tył: zintegrowany pasek ledowy z kierunkowskazami)

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej

– przeniesiony przedni błotnik

Posłuchaj brzmienia tego „czołgu na sterydach” w poniższym video:

Serwis Motocykli: BMW / Harley-Davidson / Triumph / Honda / Yamaha / Suzuki / Indian / Bitubo / Ohlins / UNIT garage

© 2022 Unikat Motorworks. Wszystkie prawa zastrzeżone. Polityka Prywatności.