Scramblers

Harley-Davidson P.G.

Ten projekt był wielką frajdą i wyzwaniem.

Zerknij jak wygląda fabryczna baza – HD Sportster XL883 Low z 2006 roku a niewątpliwie docenisz nasz wysiłek.

Egzemplarz Piotra był na odlewanych aluminiowych kołach o chopperowych proporcjach. Wykonaliśmy dużo konstrukcyjnych modyfikacji związanych z zastosowaniem wysokich amortyzatorów, które całkowicie zmieniły geometrię motocykla – położenie wahacza oraz napędu motocykla.

„Zamknęliśmy” ramę klasyczną dla scramblerów pętlą i zbudowaliśmy nową konstrukcję siedziska.

Przede wszystkim zbudowaliśmy szprychowe koła w rozmiarze: tył 18 cali, przód 19 cali, na które założyliśmy świetne flat track-owe opony Dunlop.

Ponad to w tej modyfikacji zauważysz:
– skrócony przedni błotnik,
– szersza i niższa kierownica

– skórzane, ręcznie zaplatane manetki,
– przednie kierunkowskazy mo.blaze disck od motogadgeta,
– klasyczne, oldschoolowe lusterka Highsider,
– LED-owy wkład lampy,
– relokacja mocowania prędkościomierza oraz kontrolek,
– akcesoryjny filtr powietrza Arlen Ness,
– nowa subrama motocykla,
– nowe siedzenie wykonane od podstaw i tapicerowane alcantarą,
– tylne zawieszenie Ohlins o dł. 39 cm,
– tylny, minimalistyczny błotnik,
– tylne oświetlenie Bates Style LED,
– tylne kierunkowskazy Kellermann Atto,
– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej,
– nowe, unikatowe lakierowanie w kolorze błękitu z dodatkiem miedzianych, subtelnych detali.

Bonneville T144 SCMBR

Ponadczasowy, funkcjonalny, wygodny, wielozadaniowy…

Ten scrambler na bazie Bonneville’a T100 posiad wszystkie cechy idealnego motocykla.

Dodajmy do tego niezawodność Triumpha i spersonalizowane detale, które przygotujemy specjalnie dla Was i mamy prawdziwy UNIKAT. Tak wyjątkowy jak jego właściciel, który dojrzał do spełniania swych marzeń i zadedykował sobie tak świetny prezent na 44. urodziny.

Gratulujemy i dziękujemy za inspiracje! Tak trzeba żyć – wiatr we włosach i uśmiech na twarzy. Miałem przyjemność testować tę bestię w kwiecie deszczowej jesieni i wróciłem z pól umorusany ale szczęśliwy. Nie od dziś wiadomo, że ekspozycja na wiatr robi dobrze. Szkoda, że nie miałem jeszcze sposobności zajechać pod fajną kawiarnie aby zadać szyku 😉

Długo dopieszczaliśmy odcienie granatu i brązów oraz złotych dodatków aby ta maszyna urzekała. Satynowy lakier dodaje ekskluzywnego szyku bez zbędnych błysków.

Po pełną specyfikację modyfikacji piszcie na unikat@1of1.pl

Triumph Street Twin LARANJA

LARANJA to po Hiszpańsku pomarańczowy.

Ten witalny kolor nie jest częstym wyborem naszych klientów więc gdy Marcin tak określił swoje preferencje byłem też zaskoczony co zaintrygowany.

Właściciel motocykla od początku wiedział czego chce. Nabył nową maszynę w Poznańskim salonie i kazał wysłać do Unikata. Lubimy pracować na motocyklach z małym (lub zerowym) przebiegiem bo nic nie trzeba naprawiać ani odświeżać – możemy zająć się najczystszym designem.

Ku naszej radości Marcin miał budżet i czas aby czekać na najlepsze i najlżejsze koła szprychowe, które buduje dla nas wyspecjalizowana manufaktura we Włoszech. Po za bezdętkową konstrukcją możemy wybrać szerokość i kolor felg, nypli, szprych i piast. Celowo zamówiliśmy 2 x 17″ aby motocykl łatwiej się prowadził i aby założyć rewelacyjne opony Supermoto Rain, które sprawdzają się na każdej nawierzchni.

Ponad to przebudowaliśmy końcówkę ramy, kanapę, błotniki. ZAinstalowaliśmy ledowe oświetlenie 3w1 oraz lusterka i kierunkowskazy w obniżonej kierownicy. Zbudowane przez nas tłumiki cieszą basowym ale nie za głośnym brzmieniem.

Reasumując motocykl jest fabryką adrenaliny i frajdy w codziennym jak i turystycznym użytkowaniu.

Wyjątkowy jak jego właściciel!

Triumph Bonneville LOTTEN

Classical, timeless and comfortable design

brings joy and unlimited joy.

Such a project might be your daily rider

as well as long journeys friend.

Based on very reliable donor  – Triumph Bonneville

this scrambler will made your days happier.

Triumph T100 EGO

EGO11 czyli LIMITOWANA SERIA 11 SZTUK NA BAZIE FABRCZNIE NOWYCH T100 powstała w wyniku współpracy Triumph Polska z UNIKAT Motorworks.
EGO11 to idealne połączenie muskuarnej stylistyki SCRAMBLER z nowoczesną technologią i niezawodnością. Ten bezprecedensowy motocykl został zaprojektowany i zbudowany przez pracownię UNIKAT łącząc klasyczne piękno ręcznie wytwarzanych podzespołów z udogodnieniami ABSu czy dwuletniej gwarancji. Prace trwały ponad 3 miesiące w efekcie czego motocykl charakteryzuje:
– Przebudowana Końcówka Ramy z Wbudowanym Oświetleniem LED
– Ręcznie Szyta Tapicerka i Manetki z Naturalnej Skóry w Dowolnym Kolorze
– Customowa Lampa na Unikatowym Uchwycie (możliwa Opcja FULL LED)
– Anodowane Aluminiowe Lusterka MOTOGADGET
– Unikatowa Kierownica oraz Mocowanie Tablicy Rej.
– Przebudowany przedni błotnik i Opony Dobrane do Preferencji Klienta
– Aluminiowy Frezowany Korek Wlewu Paliwa
– Czarne Elementy Zawieszenia
– Obniżone Zegary
– Customowe Minimalistyczne Kierunkowskazy LED
– Tuningowe Matowe tłumiki typu MEGATON
– Spersonalizowane Malowanie Zbiornika i Owiewek
– Ekskluzywne Dodatki Zgodnie z Życzeniem Klienta
Prezentowany egzemplarz jest pierwszą z jedenastu sztuk i gotowa do jazdy. Kolejne egzemplarze będą budowane na indywidualne zamówienia więc istnieje możliwość personalizacji detali (przeszycia tapicerki, grawerunków, opon, etc.) oraz doboru kolorów lakieru, tapicerki czy nici w cenie.

 

Triumph Bonneville ECLIPSE

ZAĆMIENIE słońca to magiczna chwila

tak rzadka jak ta niesamowita maszyna.

Paweł kocha czerń, ale chciał odrobiny ekskluzywnych złotych detali.

Miło go zaskoczyliśmy mówiąc, że możemy założyć jakościowy łańcuch w tym kolorze 🙂

Aby uzyskać wygląd i poprawić prowadzenie, przepletliśmy obręcz przedniego koła na 17-calową.
W efekcie mogliśmy dopasować świetne opony

Hindenau Supermoto Rain
które dobrze spisują się na każdej nawierzchni.

Dodatkowo przebudowaliśmy końcówkę ramy, siodełko, błotniki.
W obniżonej kierownicy zamontowaliśmy oświetlenie LED 3w1 oraz lusterka i kierunkowskazy.

Niestandardowe tłumiki i układ wydechowy zapewniają większą moc i basowy dźwięk.

Zainstalowanie aluminiowych przycisków,

Mini prędkościomierza Motogadget

i innych elementów zajęło nam kilka dni ale było warto!

Frezowany na CNC korek wlewu paliwa, zbiornik płynu hamulcowego i dźwignie hamulca i sprzęgła
to tylko inne „wisienki na tym turbo torcie”.

Podsumowując, motocykl to fabryka adrenaliny,

za którą ogląda się każdy fan motoryzacji (i nie tylko).

Tak wyjątkowy jak jego właściciel!

Triumph MClaren

Triumph MClaren

BMW K75

BMW K75

BMW R850 for SALE

Motocykl zrobiony przez nas dla nas. Bazę stanowiła policyjna wersja BMW R850 RT. Ponieważ motocykl powstał z czystej chęci stworzenia unikalnej maszyny, nieskrępowani wizjami daliśmy upust naszym fantazjom. Dziś sprzęt ten jest do kupienia na jednej z naszych aukcji.

Zakres modyfikacji obejmuje:

– zbiornik od R65 ze schowkiem na akcesoria podróżnika (scyzoryk Victorinox, mini latarka I kompas)

-nowa konstrukcja kanapy z naturalnej skór i unikatowym przeszyciem, skórzane, ręcznie plecione manetki

-usunięty oryginalny airbox zamontowano sportowy filtr K&N, zwiększający moc

-ręcznie zbudowany, stalowy unikalny przedni błotnik

-w pełni regulowany sportowy amortyzator Bitubo

-przebudowany układ paliwowy z aluminium

-w pełni ledowe oświetlenie

-unikatowy customowy układy wydechowy z basowym tłumikiem

-elektroniczny prędkościomierz z kontrolkami MOTOGADGET wkomponowany w zbiornik

-nowe tarcze hamulcowe, klocki i zestawy naprawcze, tuningowe przewody w stalowym oplocie

-nowy akumulator w customowym schowku pod wahaczem obniżającym środek ciężkości

-nowe tarcze sprzęgła, pasek klinowy, uszczelnienie wału kardana

-cały silnik i układ napędowy sodowany oraz pomalowany na czarno farbą wysokotemperaturową

-nowe szprychy i świeżo zaplecione koła

-customowa wiązka elektryczna

-KAŻDA śrubka wymieniona na nową lub w nowym ocynku

-lakier metalik ze złotym ziarnem

KTM Enduro 690 R

60 godzin projektowania, 3 wersje próbne oraz około 480 godzin poświęconych na przebudowę motocykla. Właśnie taki nakład pracy był potrzebny na wykonanie tego UNIKAT-owego i bezprecedensowego motocykla dla Dariusza. Wszystko zaczęło się od chęci przekształcenia typowego motocykla enduro na miejskiego pożeracza zakrętów.

Poniżej lista wykonanych modyfikacji:

-zbudowany od podstaw zbiornik paliwa, który jest sub-ramą motocykla,

-ręcznie wykonane osłony boczne, owiewka lampy, zmodyfikowany skid plate  oraz przedni błotnik,

-ręczne szczotkowanie wszystkich aluminiowych elementów,

-uchwyt tablicy rejestracyjnej,

-nowa konstrukcja kanapy, tapicerowana naturalna skórą,

-ręcznie zaplatane, skórzane manetki,

-polerowane i chromowane elementy: wahacz, dekle silnika, kierownica, klamki hamulca i sprzęgła, podnóżki kierowcy,

-przeplecione przednie koło na obręcz Takasago o średnicy 18”,

-tłumik firmy Ixil ,

-filtr powietrza K&N,

-tylne oświetlenie 3 w 1 z firmy motogadget,

-przednie kierunkowskazy z firmy motogadget,

-lakierowanie imitujące szczotkowany lakier oraz chrom

Więcej na:

https://www.bikeexif.com/motorcycle-news-october-9-2022

Scrambler 1200 TANK

Dominik, zgłosił się do nas z tym nietuzinkowym motocyklem aby podnieść jego wartość estetyczną jak i performance.

Zamiast kupować dostępną edycję Triumph Scrambler Bond 007, postanowił sam spersonalizować swój motocykl i nadać mu niepowtarzalny charakter.

Obecnie maszyna jest jednym z bardziej uniwersalnych motocykli jakie dosiadałem.

Wspaniały na miasto, szutr, wyścigi spod świateł jak i wycieczki w góry. Jadąc 140km/h miałem wrażenie, że nie muszę zwalniać na zakręcie i wjechać nim w pole niczym czołgiem.

Dziś ten Unikatowy Scrambler TANK stał się jednym z kluczowych motocykli bogatej kolekcji Dominika.

W motocyklu wykonaliśmy:

– akcesoryjny wydech Zard

– koła włoskiej marki Kineo

– UNIKAT-owe lakierowanie karoserii, w tym aluminiowe elementy polakierowane na czarno

– skórzana tapicerka siedzenia

– oświetlenie ledowe (przód: MotoGadget, tył: zintegrowany pasek ledowy z kierunkowskazami)

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej

– przeniesiony przedni błotnik

Posłuchaj brzmienia tego „czołgu na sterydach” w poniższym video:

© 2022 Unikat. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja strony: Proformat