BMW

R18 U-Power for Sale

Motocykl został zmodyfikowany na specjalne zamówienie BMW Motorrad Polska.

Spełnił swoje zadanie (był m.in. na Motorrad Days w Berlinie) i teraz może być Twój w bardzo atrakcyjnej cenie.

Jedyna taka konfiguracja na świecie:
– Unikatowe bobberowe siedzenie, które jest regulowane w pionie i poziomie, tapicerowane czarną skórą
– Ręcznie wykonane końcówki wydechów, które nie tylko przepięknie wyglądają, ale również brzmią niepowtarzalnie (cana katalogowa 20tys zł),
– Unikatowe, boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej, które komponuje się z liniami tylnego wahacza,
– Personalizowane emblematy na silniku i wiele, wiele więcej.
– akcesoryjną kierownicę
– chromowane, akcesoryjne Felgi Roland Sands Design (ok. 15 tys zł)

WYPOSAŻENIE FABRYCZNE MOTOCYKLA:
• Światła adaptacyjne
• Światła do jazdy dziennej
• Wspomaganie ruszania pod górę (HSC)
• Reflektor PRO
• Podgrzewane manetki
• Tempomat
• Bieg wsteczny
• Alarm

Stań się posiadaczem unikalnego projektu i dołącz do niesamowitej społeczności!

Cena 108 500 PLN brutto zawiera motocykl wraz ze wszystkimi przeróbkami!

Motocykl dostępny od ręki, do obejrzenia w naszym salonie!

Możliwość dostawy motocykla w każde miejsce w kraju!

Pełna faktura VAT 23%.

Naszym Klientom oferujemy możliwość pozostawienia motocykla w rozliczeniu.

Zapraszamy do kontaktu po spersonalizowaną ofertę!

BMW R18 Concept Delivered

Podjeliśmy się karkołomnego wyczynu w postaci przerobienia BMW R18 tak, by motocykl był funkcjonalny, bezpieczny i jednocześnie wyjątkowy. W tym dziele diabeł tkwi w szczegółach, a te mocno przybliżają motocykl do koncepcyjnej wersji.

Stworzyliśmy cały zestaw typu „bolt-on”, który pozwala przybliżyć ideał i bezpiecznie poruszać się po drogach Europy.

Tzw. „Bobber KIT by 1/1 „zawiera ręcznie wykonane tłumiki, siedzisko, uchwyt tatblicy rejestracyjnej, ponóżki i inne detale.

„Kiedy w marcu 2019 roku zaprezentowano koncept BMW R18 motocyklowy świat wstrzymał oddech, a potencjalni klienci złapali za portfele i telefony do swoich doradców leasingowych. Choć później zaprezentowano jeszcze dwa koncepty, które różniły się od tego z Villa d’Este, to nie przeszkodziło importerom w przyjmowaniu zaliczek, a klientom – we wpłacaniu ich na ślepo, bez poznania ostatecznej wersji modelu.”

Więcej informacji na:

https://motogen.pl/customowe-bmw-r-18-klepane-przez-polski-unikat-motorworks-emocjonujacy-szybka-opinia-galeria-zdjec-operacjalato/

BMW R100 Retromod

To klasycznie wyglądające R100 zostało przebudowane tak aby nic nie zaburzało „retro look”.

Jednakowoż wprawne oko dostrzeże, iż poświęciliśmy mu sporo czasu.

Począwszy od subramy i kanapy, poprzez błotniki, lusterka, kierunkowskazy, manetki, na cyfrowym prędkościomerzu kończywszy – wszystko jest spójne ze stylem tego youngtimera.

Wygląd to nie wszystko dlatego zmieniliśmy też „zabytkowy” układ hamulcowy na wydajny zestaw z nowego GS’a.

Uwielbiam ponadczasowy styl i nowoczesne rozwiązania technologiczne.

LwG!

BMW x Porsche = UNIKAT

Nutmeg Brown Metalic to kultowy kolor Porsche.

Michał, zaprzyjaźniony już z nami klient, wiedział, że to jego wybór. My dodaliśmy złote szparunki aby rozświetlić i zdynamizować to malowanie. Zaproponowaliśmy także dołożenie tuningowej owiewki typu „pług”, która dodaje sportowego charakteru.

Przeszycie tapicerki a la Lamborgini, skórzane manetki, regulowane dźwignie, ledowe oświetlenie i lakierowanie WSZYSTKICH srebrnych elementów na czarno to kolejne etapy prac.

Olbrzymią „robotę” robi lekki i świetnie brzmiący tłumik z Włoskiej manufaktury ZARD, której jesteśmy importerem.

Więcej szczegółów i specyfikację tej pięknej maszyny zdobędziecie mailowo.

Zapraszamy!

BMW R Nine T Cafe

BMW R Nine T Cafe

BMW K75

BMW K75

BMW R850 for SALE

Motocykl zrobiony przez nas dla nas. Bazę stanowiła policyjna wersja BMW R850 RT. Ponieważ motocykl powstał z czystej chęci stworzenia unikalnej maszyny, nieskrępowani wizjami daliśmy upust naszym fantazjom. Dziś sprzęt ten jest do kupienia na jednej z naszych aukcji.

Zakres modyfikacji obejmuje:

– zbiornik od R65 ze schowkiem na akcesoria podróżnika (scyzoryk Victorinox, mini latarka I kompas)

-nowa konstrukcja kanapy z naturalnej skór i unikatowym przeszyciem, skórzane, ręcznie plecione manetki

-usunięty oryginalny airbox zamontowano sportowy filtr K&N, zwiększający moc

-ręcznie zbudowany, stalowy unikalny przedni błotnik

-w pełni regulowany sportowy amortyzator Bitubo

-przebudowany układ paliwowy z aluminium

-w pełni ledowe oświetlenie

-unikatowy customowy układy wydechowy z basowym tłumikiem

-elektroniczny prędkościomierz z kontrolkami MOTOGADGET wkomponowany w zbiornik

-nowe tarcze hamulcowe, klocki i zestawy naprawcze, tuningowe przewody w stalowym oplocie

-nowy akumulator w customowym schowku pod wahaczem obniżającym środek ciężkości

-nowe tarcze sprzęgła, pasek klinowy, uszczelnienie wału kardana

-cały silnik i układ napędowy sodowany oraz pomalowany na czarno farbą wysokotemperaturową

-nowe szprychy i świeżo zaplecione koła

-customowa wiązka elektryczna

-KAŻDA śrubka wymieniona na nową lub w nowym ocynku

-lakier metalik ze złotym ziarnem

BMW R nine T

Bartosza poznaliśmy podczas Motorrad Days w Zieleńcu. Entuzjastycznie podszedł do naszych realizacji i niespełna dwa tygodnie później jego R9T stał u nas w warsztacie.  Modyfikacji podległa edycja 719 z szprychowanymi, bezdętkowymi kołami, frezowanymi deklami silnika oraz wieloma innymi akcesoriami.

Zakres przeróbek UNIKAT-a obejmował m.in.:

– lakierowanie zacisków hamulcowych na czerwono

-demontaż wsporników subramy w celu osiągnięcia lżejszej bryły motocykla

– montaż wydechu DR. Jekill & Mr. Hide z elektronicznie sterowaną przepustnicą, dzięki której za przyciśnięciem guzika możemy mieć dźwięk zgodny z normami lub racingowy

– ceramikę na kolektorach

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej

– redukcję tylnego oświetlenia i kierunkowskazów

– tapicerkę siedzenia z Alcantary z przeszyciami

– zmiana koloru zawieszenia i plastików karoserii na czarny

BMW R18 Pure Gold

Klient – Paweł kupił motocykli chwilę po jego ogólnopolskiej premierze. Dzięki temu stał się pierwszym właścicielem tego modelu w kraju. Jako fan jednośladów zdecydował się spersonalizować swoje BMW jako prezent na swoje urodziny.

W projekcie wykorzystaliśmy bobberowy KIT, który firma UNIKAT Motorworks przygotowała specjalnie dla modelu BMW R18:

– w pełni regulowane siodło typu bobber, obszyte naturalną skórą

– tylne światła 3w1 firmy Kellermann

– błotnik tylny w stylu ducktail

– ręcznie wykonane tłumiki o niepowtarzalnym brzmieniu (dostępne w wersji chromowanej i w czarnej ceramice)

– boczny uchwyt rejestracji

-kierownica typu drag bar

Oraz:

– nowe lakierowanie ze złotymi elementami

– klasyczne opony Shinko

– lusterka i kierunkowskazy firmy MotoGadget

– tylne oświetlenie Kellerman

BMW R80 1979

To dla mnie bardzo osobisty projekt. Jako były filmowiec nadal bliskie mi jest środowisko artystów. Jednym z nich jest zasłużony reżyser filmowy Bartek Prokopowicz, z którym poznałem się dopiero przy tej realizacji, ale bardzo szybko złapaliśmy koleżeński “flow”.

Bartek jako wielki fan samochodów i motocykli zawsze marzył o klasycznym bawarskim bokserze. Jego budżet był ograniczony, więc musieliśmy szukać sprytnych rozwiązań.

Jednym z najtańszych dawców na rynku w tamtym czasie było R80 z 1979 roku w konfiguracji dla brytyjskiej policji!

W motocyklu m.in. wykonaliśmy:

– zabezpieczyliśmy naturalną patynę i erozję osłon silnika

– wyeliminowaliśmy wszystkie mechaniczne problemy

– nową końcówkę ramy i konstrukcję siedziska

– ręcznie polerowane tłumiki ze stali nierdzewnej

– zamontowaliśmy minimalistyczny, elektroniczny prędkościomierz Motogadget

– nową lampę przednią z ciepła barwą światła

– pod siedzeniem ukryliśmy tylne światła LED 3w1 z kierunkowskazami

– nową, skórzaną tapicerkę

– w motocyklu są customowe, postarzane błotniki aluminiowe

R18 Wielka Fala

WIELKA FALA w końcu na SPRZEDAŻ!

Projekt współtworzony z wrocławskim dealerem BMW Team Długołęka na ogólnopolski konkurs custom dla dealerów BMW.

The Great Wave zdobyła II miejsce!

Po zakończonym turnee (m.in. na Hall of Fame, Motorrad Days w Berlinie) w końcu może udać się do prywatnego garażu (albo salonu, biura, galeri…). Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Motocykl posiada patynowane lakierowanie, dzięki któremu wygląda jak pojazd znaleziony po kilkudziesięciu latach w stodole, tą technikę malowania powierzyliśmy najlepszemu artyście w Polsce – Łukaszowi Elbalenko. W nawiązaniu do kultury i sztuki japońskiej zdecydowaliśmy się na motyw Wielkiej fali w Kanagawie – jest to jedno z najbardziej rozpoznawalnych dzieł sztuki z Japonii autorstwa Hokusaia powstałe ok. 1831 r.

W projekcie wykorzystaliśmy bobberowy KIT, który firma UNIKAT Motorworks przygotowała specjalnie dla modelu BMW R18:

– w pełni regulowane siodło typu bobber, obszyte naturalną skórą

– tylne światła 3w1 firmy Kellermann

– błotnik tylny w stylu ducktail

– ręcznie wykonane tłumiki o niepowtarzalnym brzmieniu (dostępne w wersji chromowanej i w czarnej ceramice)

– boczny uchwyt rejestracji

– klasyczne opony firmy Shinko o bardzo wysokim profilu z charakterystycznym bieżnikiem typu zig-zag

– nowoczesne, LED-owe i minimalistyczne oświetlenie

– z przodu kierunkowskazy w końcówce kierownicy

– lusterka z polerowanej stali (nie szklane) z homologacją EU

i wiele wiele innych smaczków.

© 2022 Unikat. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja strony: Proformat