Triumph

Bonneville T144 SCMBR

Ponadczasowy, funkcjonalny, wygodny, wielozadaniowy…

Ten scrambler na bazie Bonneville’a T100 posiad wszystkie cechy idealnego motocykla.

Dodajmy do tego niezawodność Triumpha i spersonalizowane detale, które przygotujemy specjalnie dla Was i mamy prawdziwy UNIKAT. Tak wyjątkowy jak jego właściciel, który dojrzał do spełniania swych marzeń i zadedykował sobie tak świetny prezent na 44. urodziny.

Gratulujemy i dziękujemy za inspiracje! Tak trzeba żyć – wiatr we włosach i uśmiech na twarzy. Miałem przyjemność testować tę bestię w kwiecie deszczowej jesieni i wróciłem z pól umorusany ale szczęśliwy. Nie od dziś wiadomo, że ekspozycja na wiatr robi dobrze. Szkoda, że nie miałem jeszcze sposobności zajechać pod fajną kawiarnie aby zadać szyku 😉

Długo dopieszczaliśmy odcienie granatu i brązów oraz złotych dodatków aby ta maszyna urzekała. Satynowy lakier dodaje ekskluzywnego szyku bez zbędnych błysków.

Po pełną specyfikację modyfikacji piszcie na unikat@1of1.pl

Purest Cafe 1200 for SALE

Motocykl ten został zbudowany z potrzeby serca i pasji.

Dla tego jako jeden z niewielu jest na sprzedaż – 99% realizujemy na indywidualne zamówienia.

Dlatego teraz ta bezprecedensowa i bezkompromisowa maszyna może być Twoja!

Purest Cafe to projekt stworzony na bazie Triumpha Bobbera 1200 Black.

Zakres modyfikacji obejmuje m.in:

– zmienione średnice kół na 18” – obręcze Takasago Excel oraz system bezdętkowy

– nowa subrama siedziska wraz ze skórzaną kanapą

– likwidacja air-boxa

– stożkowe filtry K&N

– schowana elektryka

– tylne kierunkowskazy Hihsider 3w1 wraz ze stopem i pozycją

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej z podświetleniem mini diodą LED

– UNIKAT-owe samodzielnie wykonane rear sety kierowcy przesunięte do tyłu

– UNIKAT-owe końcówki wydechów

– przednie kierunkowskazy Motogadget w końcówkach kierownicy

– minimalistyczny błotnik z przodu z logo 1/1

– obniżone zegary

– obniżona przednia lampa

– detale lakierowane na czarno

– czarny łańcuch napędu DID

– frezowany i anodowany na czarno korek wlewu paliwa

– skórzane manetki z czerwoną nicią

– sportowe dźwignie hamulca I sprzęgła Womet-Tech

– frezowane logo 1/1 na osłonach wtrysków

Więcej informacji o tym już znanym na świecie projekcie znajdziesz:

https://www.bikeexif.com/custom-triumph-bobber

Więcej informacji chętnie udzielimy telefonicznie.

Triumph Street Twin

Triumph Street Twin

Triumph Street Twin LARANJA

LARANJA to po Hiszpańsku pomarańczowy.

Ten witalny kolor nie jest częstym wyborem naszych klientów więc gdy Marcin tak określił swoje preferencje byłem też zaskoczony co zaintrygowany.

Właściciel motocykla od początku wiedział czego chce. Nabył nową maszynę w Poznańskim salonie i kazał wysłać do Unikata. Lubimy pracować na motocyklach z małym (lub zerowym) przebiegiem bo nic nie trzeba naprawiać ani odświeżać – możemy zająć się najczystszym designem.

Ku naszej radości Marcin miał budżet i czas aby czekać na najlepsze i najlżejsze koła szprychowe, które buduje dla nas wyspecjalizowana manufaktura we Włoszech. Po za bezdętkową konstrukcją możemy wybrać szerokość i kolor felg, nypli, szprych i piast. Celowo zamówiliśmy 2 x 17″ aby motocykl łatwiej się prowadził i aby założyć rewelacyjne opony Supermoto Rain, które sprawdzają się na każdej nawierzchni.

Ponad to przebudowaliśmy końcówkę ramy, kanapę, błotniki. ZAinstalowaliśmy ledowe oświetlenie 3w1 oraz lusterka i kierunkowskazy w obniżonej kierownicy. Zbudowane przez nas tłumiki cieszą basowym ale nie za głośnym brzmieniem.

Reasumując motocykl jest fabryką adrenaliny i frajdy w codziennym jak i turystycznym użytkowaniu.

Wyjątkowy jak jego właściciel!

Triumph Thruxton Scrambler

Triumph Thruxton Gray

Triumph Speed Triple

Triumph Speed Triple

Triumph Rocket 1of1

Triumph Rocket 1of1

Triumph Bonneville T120

Właściciel tego T120 zna się na mechanice, ponieważ jest mechanikiem na statkach (najczęściej gazowcach!). Filip chciał klasycznego, ponadczasowego designu z nowoczesnym wykonaniem i sportowymi osiągami.

W samym silniku wprowadzono kilka modyfikacji; Power Commander, wysokowydajny wałek rozrządu, sportowy dolot, wydech i wiele więcej.

Zmieniliśmy obręcze na bezdętkowe, szersze 18″, aby zamontować niskoprofilowe opony. Progresywne sprężyny, filtr K&N, łańcuch DiD to kolejne zmiany.

Pomalowaliśmy wszystkie srebrne części na czarno lub pokryliśmy je mosiądzem. Aby uniknąć efektu „bling bling”, spatynowaliśmy części i ręcznie wyszczotkowaliśmy je, aby uzyskać wygląd retro.

Uwielbiam pomysł szybkich moto wyglądających jak zabytkowe.

Bądź tego świadomy, jeśli spotkacie się na drodze!

Triumph Bonneville T111

Pomysł polegał na stworzeniu motocykla o wyglądzie vintage, opartego na niezawodnej i łatwej w prowadzeniu bazie. Dla niektórych motocyklistów klasyczny Cafe Cacer z ABS i kontrolą trakcji jest spełnieniem marzeń.

Dzięki ścisłej współpracy z firmą Triumph Polska zachowujemy 2 letnią gwarancję.

Mimo wtrysku silnik brzmi jak oldskulowy sportowy Twin – nasze umiejętności w projektowaniu i budowie tłumików są nie do przecenienia. Uważam, że ogromną część frajdy pochodzi właśnie od zmysłu słuchu,

 Mnóstwo ręcznie polerowanych elementów i ręcznie robiona tapicerka, malowanie, szprychy, 18 „felgi i wiele innych detali sprawia, że ​​T111 to „jeżdżące dzieło sztuki”.

Dajemy również szansę klientom, aby dodali coś od siebie – możecie skomponować z nami niepowtarzalny lakier, kolory tapicerki a nawet kolory i kształt szwów.

Otwarci jesteśmy także na Wasze preferencje co do kół czy wysokości kierownicy.

Nowy T100 wydaje się idealnym wyborem dla większości kolekcjonerów, a tym którzy lubią większą moc możemy budować również na bazie T120.

Limitujemy tę serię do 11 maszyn!

Triumph Bonneville LOTTEN

Classical, timeless and comfortable design

brings joy and unlimited joy.

Such a project might be your daily rider

as well as long journeys friend.

Based on very reliable donor  – Triumph Bonneville

this scrambler will made your days happier.

Triumph T100 EGO

EGO11 czyli LIMITOWANA SERIA 11 SZTUK NA BAZIE FABRCZNIE NOWYCH T100 powstała w wyniku współpracy Triumph Polska z UNIKAT Motorworks.
EGO11 to idealne połączenie muskuarnej stylistyki SCRAMBLER z nowoczesną technologią i niezawodnością. Ten bezprecedensowy motocykl został zaprojektowany i zbudowany przez pracownię UNIKAT łącząc klasyczne piękno ręcznie wytwarzanych podzespołów z udogodnieniami ABSu czy dwuletniej gwarancji. Prace trwały ponad 3 miesiące w efekcie czego motocykl charakteryzuje:
– Przebudowana Końcówka Ramy z Wbudowanym Oświetleniem LED
– Ręcznie Szyta Tapicerka i Manetki z Naturalnej Skóry w Dowolnym Kolorze
– Customowa Lampa na Unikatowym Uchwycie (możliwa Opcja FULL LED)
– Anodowane Aluminiowe Lusterka MOTOGADGET
– Unikatowa Kierownica oraz Mocowanie Tablicy Rej.
– Przebudowany przedni błotnik i Opony Dobrane do Preferencji Klienta
– Aluminiowy Frezowany Korek Wlewu Paliwa
– Czarne Elementy Zawieszenia
– Obniżone Zegary
– Customowe Minimalistyczne Kierunkowskazy LED
– Tuningowe Matowe tłumiki typu MEGATON
– Spersonalizowane Malowanie Zbiornika i Owiewek
– Ekskluzywne Dodatki Zgodnie z Życzeniem Klienta
Prezentowany egzemplarz jest pierwszą z jedenastu sztuk i gotowa do jazdy. Kolejne egzemplarze będą budowane na indywidualne zamówienia więc istnieje możliwość personalizacji detali (przeszycia tapicerki, grawerunków, opon, etc.) oraz doboru kolorów lakieru, tapicerki czy nici w cenie.

 

Triumph Bonneville ECLIPSE

ZAĆMIENIE słońca to magiczna chwila

tak rzadka jak ta niesamowita maszyna.

Paweł kocha czerń, ale chciał odrobiny ekskluzywnych złotych detali.

Miło go zaskoczyliśmy mówiąc, że możemy założyć jakościowy łańcuch w tym kolorze 🙂

Aby uzyskać wygląd i poprawić prowadzenie, przepletliśmy obręcz przedniego koła na 17-calową.
W efekcie mogliśmy dopasować świetne opony

Hindenau Supermoto Rain
które dobrze spisują się na każdej nawierzchni.

Dodatkowo przebudowaliśmy końcówkę ramy, siodełko, błotniki.
W obniżonej kierownicy zamontowaliśmy oświetlenie LED 3w1 oraz lusterka i kierunkowskazy.

Niestandardowe tłumiki i układ wydechowy zapewniają większą moc i basowy dźwięk.

Zainstalowanie aluminiowych przycisków,

Mini prędkościomierza Motogadget

i innych elementów zajęło nam kilka dni ale było warto!

Frezowany na CNC korek wlewu paliwa, zbiornik płynu hamulcowego i dźwignie hamulca i sprzęgła
to tylko inne „wisienki na tym turbo torcie”.

Podsumowując, motocykl to fabryka adrenaliny,

za którą ogląda się każdy fan motoryzacji (i nie tylko).

Tak wyjątkowy jak jego właściciel!

Triumph Bonneville ALLpurpose

Triumph Bonneville ALLpurpose

Triumph MClaren

Triumph MClaren

Triumph Bonneville JACK

Triumph Bonneville JACK

Triumph Thruxton Vintage

Triumph Thruxton Vintage to hołd oddany klasycznej motoryzacji.

Jednocześnie wykorzystujemy cały dorobek nowoczesnej techniki.

Efektem jest ponadczasowa, bezprecedensowa, niezawodna, bezpieczna i cholernie szybka maszyna.

Szczęśliwy właściciel uważa ją za ideał.

Zobaczcie jak wyglądał proces powstawania na poniższym video:

Triumph Thruxton RS TAG

TAG to inaczej autograf streetart’owca – musi być niepowtarzalny i dynamiczny!

Tę maszynę trudno zaszufladkować i wiem na pewno, że nie istnieje motocykl choćby doń podobny. Ekskluzywna I sportowa baza jaką jest najnowszy Thruxton RS połączona z zielonymi napisami niczym graffiti z zaciekami daje niespotykaną mieszankę. Dodaj do tego zielone nyple szprych I spoiler a mieszanka będzie wybuchowa.

Niezmiernie ucieszyłem się na wiadomość, że będzie pracować nad motocyklem dla “głowy polskiej Triumphowej rodziny”. Mikołaj jest jednym z najbardzej doświadczonych motocyklistów i biznesmanów w branży więc wiedział czego chce. Na pewno każdy detal i podzespół miał być najwyższej jakości! Pozycja miała być nie zbyt leżąca, zawieszenie obniżone, wydech – charakterny ale nie za głośny. Jeśli chodzi o estetykę Mikołaj miał dwie wytyczne – maksymalnie soczysta zieleń i napis “Triumph” niczym graffiti w nowojorskim metrze.

Mogliśmy przy tym projekcie zastosować także niesamowite koła Kineo, których wyjątkowa konstrukcja jest bezdentkowa i super lekka. Ponad to też bardzo efektowna ze względu na nyple i piasty w wybranym kolorze – oczywiście wsciekłym zielonym. Za tym poszła także zmiana opon na deszczowe Supermoto od Hydenau’a, które świetnie sprawują się w każdych warunkach. Zmniejszona do minimum masa rotująca sprawia, że ten sprzęt prowadzi się jeszcze lepiej – jak baletnica na sterydach .

Łatwo jest powiedzieć „przemalujemy wtryski, kolektory, zawieszenie, wahacz i wszystkie inne srebrne elementy”.  Jednak współczesne motocykle są tak gęsto napakowane elektroniką, abeesami, itp, że często dostęp do pewnych elementów przypomina układanie kostki rubika. Np aby ściągnąć cały wydech, w RSach trzeba rozebrać dolną kołyskę ramy itp. Piaskowanie elementów, zabezpieczanie przed malowaniem przylgni to kolejne godziny i dni. Koncerny nie malują tych elementów na czarno ponieważ na tym kolorze widać każdą niedoskonałość. Nie raz I nie dwa razy odsyłaliśmy podzespoły do ponownego piaskowanie I malowania. Details make the difference!

Nasze tłumiki wyglądają jak przycięte podwójne rury – nic bardziej mylnego. Aby osiągnąć ten efekt trzeba m.in zmienić geometrie kolektorów aby spaliny nie opalały wahacza a rzeźbę nad dwuścienną konstrukcją końcówki trudno mi opisać.

Aftermarketowy LEDowy reflector przedni nie mieści w sobie już kostek I reszty elektryki, więc zmuszeni byliśmy przerabiać wiązkę taka by ukryć je pod zbiornikiem. Lampa zamocowana jest na uchwycie naszej konstrukcji I specjalnie toczonych pod ten project “szklankach” aby na lagach nie widniały pierścienie. Sportowe clip-ony wymagały frezowania górnej półki aby wszystko elegancko się licowało. Rozebranie przednich amortyzatorów celem anodowania na czarno to też kilka ładnych roboczogodzin. Ledowe Kierunkowskazy i lusterka z polerowanej stali w końcówkach kierownicy to kolejne smaczki na kierownicy. Naszym znakiem rozpoznawczym stały się ręcznie plecione skórzane z nićmi w kolorze tapicerki. I oczyście z zieloną nicią!

Tył motocykla przysporzył nam najwięcej kłopotów. Klientowi spodobał się nasz pomysł ze spoilerem ale od wizualizacji do realizacji jest długa I wyboista droga. Okazało się że w tym modelu konstruktorzy umieścili komputer sterujący maszyną na samym końcu ramy – tuż pod siedzeniem pasażera. Połączenie estetyki, funkcjonalności I bezpieczeństwa zajęło nam trochę czau ale ostateczny efekt jest bezkompromisowy. Przebudowa ogona ramy , redukcja stelażu podnóżków pasażera zmusiła nas do ściągnięcia całej ramy, piaskowania jej I malowania proszkowego. Zastanawialiśmy się czy też powinna być zielona?

Zielona bestia Mikołaja wyposażona jest ustawione pod masę jeźdźca tuningowe zawieszenie Bitubo.

Zadbaliśmy także o wymianę plastikowego zbiorniczka płynu hamulcowego na estetyczny aluminiowy od Rizomy.

Świetnym akcentem (naszej rodzimej produkcji) są jakościowe dźwignie firmy Womettech, które także mogliśmy personalizować.

Jestem szczególnie dumny z dizajnerskiego uchwytu tablicy rejestracyjnej (z mini diodą podświetlającą) naszego własnego projektu – niebawem do nabycia w naszym sklepie on-line.

Triumph Thruxton RSReder

“Triumph has always taken care to achieve a high-quality finish and use premium components,” says Grzegorz. “This is also the case with the new Thruxton RS. But at the same time, large factories have to optimize production, which results in some compromises when it comes to design.” Aesthetically the Unikat team agreed the use of silver on the RS detracted from its exclusive feel. So pulling back on the amount seen on each bike would be the first styling challenge. Next was replacing the ungainly plastic turn signals. And thirdly finding an alternative to the oversized tail lamp.”

Whole story at:

Power of Three – Unikat Thruxton RS

or watch the movie:

Triumph Thruxton Golden

“Each owner had their own idea of ​​the perfect Thruxton RS and each had their own list of preferences. One wanted his bike to look aggressive; ‘The motorcycle must be matte black with red accents.’ Another focused on sporty elegance – ‘glossy metallic deep black combined with golden elements!’ and both opted for amazing tubeless and super light Kineo wheels. The ability to stipulate the spoke nipple and hub colours also allowed for additional personalisation. Hidenau Supermoto K73 tires add all-round performance improvements and the whole set up results in a significant reduction in rotating mass.”

Read the whole story at:

Power of Three – Unikat Thruxton RS

Or watch the movie:

Triumph Purest Cafe 1200

Motocykl ten nie powstał na zamówienie konkretnego klienta. Został zbudowany jako jeden z niewielu customów – z potrzeby serca i zajawki Unikatowej ekipy.

Dlatego teraz ta maszyna może być Twoja!

Purest Cafe to bezprecedensowy projekt stworzony na bazie Triumpha Bobbera 1200 .

Zakres modyfikacji obejmuje m.in:

– zmienione średnice kół na 18” – obręcze Takasago Excel oraz system bezdętkowy

– nowa subrama siedziska wraz ze skórzaną kanapą

– likwidacja air-boxa

– stożkowe filtry K&N

– schowana elektryka

– tylne kierunkowskazy Hihsider 3w1 wraz ze stopem i pozycją

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej z podświetleniem mini diodą LED

– UNIKAT-owe samodzielnie wykonane rear sety kierowcy przesunięte do tyłu

– UNIKAT-owe końcówki wydechów

– przednie kierunkowskazy Motogadget w końcówkach kierownicy

– minimalistyczny błotnik z przodu z logo 1/1

– obniżone zegary

– obniżona przednia lampa

– detale lakierowane na czarno

– czarny łańcuch napędu DID

– frezowany i anodowany na czarno korek wlewu paliwa

– skórzane manetki z czerwoną nicią

– sportowe dźwignie hamulca I sprzęgła Womet-Tech

– frezowane logo 1/1 na osłonach wtrysków

Więcej informacji o tym już znanym na świecie projekcie znajdziesz:

https://www.bikeexif.com/custom-triumph-bobber

Thruxton 1200 Bordoux

Kazimierz wybrał nasze studio na zbudowanie swojego pierwszego motocykla. Wybór bazy padł na ponadczasową maszynę – Triupmh Thruxton to klasyczny a jednocześnie mocny sprzęt dla prawdziwego gentlemena.

Kontrola trakcji, ABS i wtryski dają poczucie bezpieczeństwa a my dodaliśmy szczyptę magii.

Specjalnie pod ten projekt stworzyliśmy z naszym lakiernikiem głęboki odcień metalicznego bordo. Retro Look dodają srebrne szparunki niczym w motocyklach sprzed lat.

W doborze szczegółów kierowaliśmy się klasyką i niezawodnością rozwiązań.

W motocyklu wykonaliśmy:

– ręcznie polerowane elementy aluminiowe

– nowy lakier z palety kolorystycznej Lexus’a

– ręcznie wykonana osłona siedzenia

– nowa, skórzana tapicerka siedzenia

– ręcznie plecione, skórzane manetki

– lusterka przeniesione na przednie zawieszenie

– boczne mocowanie tablicy

– zintegrowane kierunkowskazy przednie MotoGadget w końcówce kierownicy

– UNIKAT-owe końcówki wydechów naszego autorstwa

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie:

Classic Touch – Unikat Triumph Thruxton 1200

Scrambler 1200 TANK

Dominik, zgłosił się do nas z tym nietuzinkowym motocyklem aby podnieść jego wartość estetyczną jak i performance.

Zamiast kupować dostępną edycję Triumph Scrambler Bond 007, postanowił sam spersonalizować swój motocykl i nadać mu niepowtarzalny charakter.

Obecnie maszyna jest jednym z bardziej uniwersalnych motocykli jakie dosiadałem.

Wspaniały na miasto, szutr, wyścigi spod świateł jak i wycieczki w góry. Jadąc 140km/h miałem wrażenie, że nie muszę zwalniać na zakręcie i wjechać nim w pole niczym czołgiem.

Dziś ten Unikatowy Scrambler TANK stał się jednym z kluczowych motocykli bogatej kolekcji Dominika.

W motocyklu wykonaliśmy:

– akcesoryjny wydech Zard

– koła włoskiej marki Kineo

– UNIKAT-owe lakierowanie karoserii, w tym aluminiowe elementy polakierowane na czarno

– skórzana tapicerka siedzenia

– oświetlenie ledowe (przód: MotoGadget, tył: zintegrowany pasek ledowy z kierunkowskazami)

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej

– przeniesiony przedni błotnik

Posłuchaj brzmienia tego „czołgu na sterydach” w poniższym video:

© 2022 Unikat. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja strony: Proformat