Yamaha

Yamaha TmaXXX 560

Angelos zakochał się w naszej wizji kultowego Tmaxa.

Jednakowoż chciał aby jego maszyna miała ABS, kontrolę trakcji i większą pojemność.

Zakupiliśmy więc najnowszy model prosto z salonu i przystąpiliśmy do 6-miesięcznego procesu budowy.

Efekty są iście UNIKATowe, a satysfakcja klienta nie do opisania!

Yamaha XJR1300 Anniversary

Yamaha XJR 1300

Tomek to motocyklista z dużym doświadczeniem. XJR1300 z 1999 roku nie jest pierwszym podejściem właściciela do customizacji. Klient posiadał bardzo dużo referencji, a proces projektowania zajął trochę czasu. Wszystkie części miały być z najwyższej półki, bez żadnych kompromisów w minimalistycznym projekcie.

W motocyklu zmodyfikowaliśmy:

–  tylną część ramy i konstrukcję siedziska oraz mocowania amortyzatorów

– mechanika silnika (nowe pierścienie tłoków, zmodyfikowane głowice cylindrów, a także zestaw Stage 3 Dynojet dla czterech gaźników Mikuni)

–  filtry stożkowe K&N

– nowy układ wydechowy z ręcznie wykonanymi tłumikami

-wymienione  elementy układu napędowego, w tym czarny łańcuch DID „ZVM-X”.

– ulepszone zawieszenie (adaptacja z Yamahy YZF-R1)

– zbudowane na zamówienie amortyzatory Bitubo według specyfikacji Unikat

-17-calowe bezdętkowe obręczach Kineo, 3,50 z przodu           i 6,00 z tyłu z oponami Pirelli Diablo Supercorsa SC V3

– nowe siedzenie w stylu cafe racer, obite Alcantarą

– elektryka została przeniesiona pod siedzenie

– w tylnej części ramy pomocniczej umieszczono diodowe światła tylne

-przednie umieszczone w końcówce kierownicy

– prędkościomierz Motoscope od Motogadget

– korek wlewu paliwa od polskiej firmy Womet-Tech

– sportowa kierownica typu clip-on, którą Unikat wykończył skórzanymi manetkami przeszytymi niebieską nicią

Wszystkie części zostały oczyszczone, a następnie pomalowane proszkowo, anodowane lub ocynkowane na czarno.

Zapraszamy do obejrzenia chwili, gdy Tomek zobaczył nasze wspólne dzieło po raz pierwszy:

Yamaha T-MaxxX

Maciek po trzydziestu latach jazdy na motocyklach, przesiadł się na maksi-skuter, którym dużo łatwiej poruszać się po Warszawie, gdzie mieszka.

Właściciel zażyczył sobie, aby jego T–max  wyglądał bezprecedensowo!

Przebudowa skuterów jest dużo trudniejsza niż motocykl ze względu na ogrom karoserii i specyficzne rozwiązania konstrukcyjne. Ale oczywiście podjęliśmy rękawice.

W skuterze wykonaliśmy m.in.:

– motocykl całkowicie pozbawiony wszystkich plastikowych owiewek i ich mocowań, nowa konstrukcja ramy pomocniczej wraz z panelami z siatki stalowej, pod którą znajduje się nowy zbiornik paliwa, tylne oświetlenie LED, a także akumulator

– elektroniczny prędkościomierz z firmy Motogadget

– zbliżeniowa stacyjka

– przednie oświetlenie LED oraz dodatkowe światła do jazdy dziennej

– owiewka od motocykla BMW C400

– całkowicie zmodyfikowana wiązka elektryczna

– sportowy filtr powietrza Malossi

– UNIKAT-owy układ wydechowy

– skórzane siedzenie oraz ręcznie zaplatane manetki

– minimalistyczny błotnik z przodu i z tyłu

– boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej

– satynowy półmatowy lakier w kolorze grafitu oraz brązowe skórzane detale tworzą idealny ciepły kontrast

– złoty korek wlewu paliwa (również wykonany w naszym warsztacie) jest wisienką na torcie

– logo zaprojektowała artystka MAUKO, która specjalizuje się w kaligrafii japońskiej.

Logotyp TmaxxX oddaje dynamikę, kunszt i japońską perfekcję.

Więcej ruchomych obrazów na poniższym video:

Serwis Motocykli / BMW / Harley-Davidson / Triumph / Honda / Yamaha / Suzuki / Indian / Bitubo / Ohlins / UNIT garage

© 2022 Unikat Motorworks. Wszystkie prawa zastrzeżone.