Honda CBX750
Honda CBX750
Honda CBX750
Honda CB550 Sport Leicht
Honda CB550 Patina
Wiele godzin poświęconych na projekt i realizację zaowocowały motocyklem oddającym styl właściciela. Harley ma unikatowe malowanie – perłowa biel z geometrycznymi wzorami w odcieniach błękitu oraz ręcznie polerowane elementy takie jak kierownica, koła, tylni pulley. Cały projekt ocieplają skórzane elementy – tapicerka na siedzeniu, ręcznie zaplatane manetki oraz tapicerowany kokpit baku.
Poniżej lista wykonanych modyfikacji:
– uchwyt tablicy rejestracyjnej
– kanapa tapicerowana naturalna skórą
– skórzana tapicerka na kokpicie baku
– przednia owiewka
– nowy błotnik przedni
– ręcznie zaplatane, skórzane manetki
– tylne oświetlenie 3 w 1 firmy Kellermann
– przednie kierunkowskazy z firmy MotoGadget
– nowe, UNIKAT-owe lakierowanie motocykla
– polerowane elementy (kierownica, koła, tylny pulley, etc.)
– chromowana przednia zębatka
– lakierowane dekle silnika
– polerowane wydechy V Performance
– UNIKAT-owa osłona termiczna wydechu
Hondę CB 900 C kupiliśmy w 2014 roku ponieważ chcieliśmy zbudować klasycznego ale i mocnego Cafe Racer’a. Obawialiśmy się trochę tej nietypowej konstrukcji m.in. ze względu na podwójną – 10-cio stopniową skrzynię biegów. Jednak rocznik jej powstania, tożsamy z narodzinami założyciela firmy UNIKAT, mówił nam, iż to przeznaczenie…
Po prawie pięciu latach prac, wykonaliśmy m.in.:
– ręcznie polerowane elementy aluminiowe
– przeniesienie akumulatora pod oś wahacza
– pomniejszenie masy motocykla przez usunięcie mnóstwa fabrycznych elementów
– konwersja kół z Honda Comstar na szprychowe koła na obręczach Takasago
– 17 calowe opony firmy Metzeler
– nowe lakierowanie ze szparunkami
– ręcznie plecione, skórzane manetki
– dysze Dynojet Stage III
– skórzana tapicerka kanapy
– kierunkowskazy przednie MotoGadget, w końcówce kierownicy
– tylne kierunkowskazy ukryte w osłonie siedzenia
– światło stopu zintegrowane z podświetleniem tablicy rejestracyjnej